Fortnite na iOS-a zarobiło 300 mln dolarów w ciągu 200 dni

Gra mobilna Fortnite na urządzenia z systemem iOS wygenerowała 300 milionów dolarów przychodu w ciągu zaledwie pierwszych 200 dni od wydania!

Fortnite kontynuuje swój imponujący wzrost osiągając rekordowe 300 mln dolarów przychodu  w ciągu zaledwie 200 dni. Dla porównania gra potrzebowała 90 dni, aby wygenerować 100 milionów dolarów.

Z 300 mln wygenerowanych przychodów, aż 65 proc. pochodziło od graczy Fortnite ze Stanów Zjednoczonych. Dodatkowym motorem wzrostu przychodów było uruchomienie 6. sezonu gry, który pomógł jej zarobić prawie 20 mln dolarów.

Fortnite uzyskał najwyższy przychód w ciągu pierwszych 200 dni dostępności sklepie App Store w porównaniu z innymi popularnymi tytułami takimi jak Clash Royale, Tenor’s Honor of Kings i Knives Out. Dla porównania, Clash Royale potrzebował 249 dni, aby wygenerować 300 mln dolarów przychodu poza Chinami.

Przeczytaj także: Gry mobilne, które najszybciej zarobiły 100 mln dolarów!

Fortnite nie pobił jednak rekordu gry Pokémon Go (Niantic), której zajęło zaledwie 113 dni, aby zarobić 300 milionów dolarów. Sensor Tower szacuje, że gracze Fortnite na całym świecie wydali 1,5 mln dolarów dziennie na wersję gry na iOS-a. Wersja gry na Androida radzi sobie również stosunkowo dobrze od czasu premiery 9 sierpnia br i od tego czasu szacuje się, że zarobiła na platformie Google’a 60 mln dolarów.

Przychody gry Fortnite w ciągu pierwszych 200 dni (2018)

  1. Fortnite: 300 mln $
  2. Clash Royale: 228 mln $
  3. Honor of Kings: 121 mln $
  4. Knives Out: 114 mln $

Zazwyczaj, wraz z upływem czasu gracze tracą zainteresowanie grami. Jednak Epic Games zdołało utrzymać zainteresowanie swoim tytułem, wprowadzając na czas nowe sezony i bonusy, które wpłynęły korzystnie na ten biznes!

źródło: Sensor Tower via iPhoneHacks