Motorola obchodzi swoje 90-lecie! #90yearsmotorola

Równo 90 lat temu, w 1928 roku bracia Paul i Joseph Galvin nadali osobowość prawną spółce założycielskiej Motoroli — Galvin Manufacturing Corporation.

90-lecie firmy Motorola

Motorola zatrudniała poczatkowo pięciu pracowników i miała tylko jeden produkt. Dziś świętujemy 90-lecie Motoroli (#90yearsmotorola) wiedząc, jak bardzo ta marka zmieniła branżę technologiczną.

Pierwszy produkt Motoroli został zaprojektowany w 1928 roku jako rozwiązanie problemu niedostatecznej żywotności baterii — jest to wyzwanie aktualne do dziś, ale firma stawia mu czoła, rozwijając innowacyjne technologie. „Eliminator baterii” firmy Galvin Manufacturing umożliwiał podłączanie odbiorników radiowych na baterie do domowych gniazd zasilania. Tymczasem najnowszy produkt, 5G moto mod™, zaspokaja potrzeby związane z szybkością połączeń. Wierni firmowemu DNA, Motorola zawsze wsłuchuje się w głos klientów i stara się dostarczać im produkty o istotnych dla nich funkcjach.

Motorola zawsze koncentruje się na użytkownikach, o czym świadczy pierwszy przenośny radiotelefon FM z 1943 roku, łączność z Ziemią podczas pierwszego lądowania na Księżycu, wprowadzenie słynnego RAZR V3, który zmienił wzornictwo telefonów kierunkowych i był pierwszym urządzeniem stanowiącym też modny dodatek, a także technologia moto mod™, dzięki której telefon w mgnieniu oka zmienia się w boombox, błyskawiczną drukarkę do zdjęć, gamepad czy kamerę 360°.

Przeczytaj także: Motorola z zaskakującą akcją w sklepach

Motorola rozumie też, że podstawą jej sukcesów są pracownicy. W historii  firmy zapisali się wieloletni, zaangażowali liderzy: od współzałożyciela, Paula Galvina, który kierował firmą przez 28 lat, po obecnego prezesa Sergio Buniaca, który rozpoczął pracę w Motoroli w 1996 roku w dziale marketingu i sprzedaży telefonów komórkowych.

Motorola 90 lat

Dziewięć dekad Motoroli obfitowało w sukcesy i okazje do świętowania. Zaczynalno od samochodowych radioodbiorników, a obecnie produkuje smartfony, ale zawsze pozostaje wiernia swoim celom — przełamywaniu barier innowacyjności i oferowaniu użytkownikom najlepszych technologii w najprostszym formacie.

Historię osiągnięć, ciekawe fakty i quizy będą prezentowane w ciągu kolejnych 90 dni na Facebooku i Instagramie. Firma zaprasza do wspólnego świętowania #90yearsmotorola i obiecuje, że najlepsze jest jeszcze przed nami.

źródło: informacja prasowa