Visual Search, czyli zakupy przez Snapchata na Amazonie

Snapchat współpracuje z Amazonem wprowadzając nową funkcję zakupową „Visual Search” – rozpoznawanie przedmiotów, które można kupić na Amazonie.

Visual Search w aplikacji Snapchat (zakupy w Amazon)

Visual Search w aplikacji Snapchat (zakupy w Amazon)

Po ogłoszeniu nowych funkcji zakupowych przez Instagrama w zeszłym tygodniu, Snapchat dołącza do gry dzięki współpracy z Amazonem. Jak czytamy we wpisie na blogu, firma nawiązała współpracę z Amazonem wprowadzjąc nową funkcję zakupową Visual Search.

Według Snapchata, nowa funkcja wyszukiwania wizualnego pozwoli użytkownikom fotografować za pomocą aplikacji Snaphat fizycznych produktów lub kodów kreskowych, a następnię i nacisnąć i przytrzymać palcemna ekranie, aby zidentyfikować produkt. Pojawi się wyskakujące okno Amazona, dzięki któremu szybko i łatwo kupimy zidentyfikowany produkt, obejrzymy recenzje i podobne produkty.

Nowa funkcja jest bardzo łatwa w użyciu, wystarczy skierować aparat w aplikacji Snapchat, aby rozpoznac go i znaleźć w katalogu Amazona – w aplikacji mobilnej (jeśli mamy ją zainstalowaną) lub na stronie Amazon.com w przeglądarce mobilnej.


Snapchat powoli uruchomi tę funkcję wszystkim użytkownikom w tym tygodniu. Dodanie funkcji wyszukiwania wizualnego (Visual Search) będzie dodatkowym źródłem przychodów, a zakupy online jednym z celów biznesowych. W szczególności dla Snapchata, który odnotował pierwszy w historii spadek liczby aktywnych użytkowników w ostatnim kwartale. Mimo wzrostu przychodów firma odnotowała stratę netto w wysokości 353 milionów USD.

Jeśli nie widzisz jeszcze nowej funkcji wyszukiwania wizualnego (Visual Search), zachowaj cierpliwość, ponieważ firma ostrzega, że ​​jej udostępnienie dla wszystkich może zająć trochę czasu.

źródło: Snap Blog via  9TO5Google

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj