W tym tygodniu wystartowała nowa kampania „Najwięcej najlepszej piłki w nc+” promująca bogatą ofertę transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy nc+.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości konsumentów w zakresie licznych transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy. W wybranych pakietach nc+ abonenci mogą śledzić rozgrywki najbliższego sezonu Ligi Mistrzów UEFA na kanałach Polsat Sport Premium, LOTTO Ekstraklasy, Premier League, NBA, siatkarskiej Ligi Mistrzów CEV na kanałach CANAL+, Bundesligi, LaLiga Santander, Ligi Mistrzów piłki ręcznej EHF na kanałach Eleven Sports i CANAL+, Serie A na Eleven Sports, PGNiG Superligi na nSport+ i wiele więcej.
Wybrane transmisje sportowe, w wybranych ofertach, są realizowane w najwyżej jakości obrazu 4K (do odbioru wymagane jest posiadanie sprzętu 4K).
W ramach kampanii zostały zaplanowane działania w telewizji, stacjach radiowych, mediach online i punktach sprzedaży nc+. Spot telewizyjny w humorystycznej konwencji nawiązuje do planowanego skoku rabunkowego, który jednak ciągle jest odwlekany ze względu na ciekawe transmisje sportowe, które każdy z członków gangu chce obejrzeć danego dnia.
Przeczytaj także: Wystartował program CANAL+ 4K Ultra HD
W przeddzień startu kampanii głównej, w trakcie przerwy meczu towarzyskiego w piłkę nożną Polska – Irlandia, został wyemitowany spot telewizyjny, nawiązujący do rozgrywanego właśnie spotkania. Wcześniej, od 7 września, wyłącznie w mediach online, emitowana była reklama teaserowa zapowiadająca „skok stulecia”. Teaser jest dostępny na profilu YouTube platformy.
Start głównej części kampanii poprzedzała kampania teaserowa realizowana online. Za kreację spotów telewizyjnych i materiałów online odpowiada agencja Havas Warsaw. Odświeżoną stronę ncplus.pl przygotował dział digital marketingu platformy nc+ we współpracy z Havas Warsaw. Spot telewizyjny wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro. Media do kampanii całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
źródło: informacja prasowa