Motorola z zaskakującą akcją w sklepach

W czwartek i piątek 6-7 lipca w 10 warszawskich sklepach sieci RTV Euro AGD zorganizowano wyjątkową akcję, promującą całe portfolio produktów marki Motorola, uwzględniające nową linię moto g6.

Smartfony marki Motorola zintegrowano ze znajdującymi się w sklepach ekranami reklamowymi, na których niespodziewanie pojawiały się komunikaty z pozdrowienia. W ciągu dwóch dni trwania akcji dotarły one do ponad 12 000 osób. Hasłem przewodnim było „hellomoto”.

Na klientów dziesięciu warszawskich sklepów RTV Euro AGD czekało zadanie – wpisać swoje lub towarzyszącej osoby imię na specjalnie przygotowanych smartfonach marki Motorola, które można było znaleźć na terenie obiektów. Po wykonaniu zadania na wszystkich ekranach w sklepie wyświetlał się spersonalizowany komunikat.

Zobacz także: Motorola one z systemem Android One


Motorola pozdrawiała z ekranów telewizorów posiadaczy najpopularniejszych imion, tj: Agnieszka, Kasia, Ania, Paweł i Krzysztof, ale też uczestników o mniej typowych imionach, np. Budziwoja, Bestiariusza czy bohaterów ze świata fantasy, jak Geralta oraz Yennefer. Klienci za udział w zabawie nagradzani byli gadżetami.

Motorola z zaskakującą akcją w sklepach (Euro RTV AGD)Motorola z zaskakującą akcją w sklepach (Euro RTV AGD)

Podsumowanie akcji

Akcja trwała przez dwa dni – piątek i sobotę, trafiając w tym czasie z 1090 spersonalizowanymi komunikatami, które zostały wyświetlone na ekranach telewizorów oglądanych przez ponad 12 000 osób odwiedzających sklepy w tym czasie. Wśród biorących udział w akcji klientów więcej było kobiet, bo aż 65%, zaś najczęściej wpisywane imiona to Agnieszka oraz Paweł. Największym zainteresowaniem akcja cieszyła się w sobotę, a sklepem RTV Euro AGD, w którym wpisano najwięcej imion był lokal mieszczący się przy ulicy Puławskiej 427 (Imielin).

Klienci poza uczestniczeniem w akcji mieli też okazję poznać funkcje promowanych smartfonów, przy wsparciu promotora marki obecnego w sklepie. Najwięcej pytań dotyczyło możliwości nowych modeli moto g6 i moto g6 plus.

Podsumowanie akcji Motoroli w sklepach (9/2018)

Podsumowanie akcji Motoroli w sklepach (9/2018)

Kreację przygotowała marka Motorola. Za aplikację na smartfony i integrację z ekranami w wybranych sklepach sieci RTV Euro AGD odpowiadała firma Nanovo Media.

źródło: informacja prasowa

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj