W czwartek i piątek 6-7 lipca w 10 warszawskich sklepach sieci RTV Euro AGD zorganizowano wyjątkową akcję, promującą całe portfolio produktów marki Motorola, uwzględniające nową linię moto g6.
Smartfony marki Motorola zintegrowano ze znajdującymi się w sklepach ekranami reklamowymi, na których niespodziewanie pojawiały się komunikaty z pozdrowienia. W ciągu dwóch dni trwania akcji dotarły one do ponad 12 000 osób. Hasłem przewodnim było „hellomoto”.
Na klientów dziesięciu warszawskich sklepów RTV Euro AGD czekało zadanie – wpisać swoje lub towarzyszącej osoby imię na specjalnie przygotowanych smartfonach marki Motorola, które można było znaleźć na terenie obiektów. Po wykonaniu zadania na wszystkich ekranach w sklepie wyświetlał się spersonalizowany komunikat.
Zobacz także: Motorola one z systemem Android One
Motorola pozdrawiała z ekranów telewizorów posiadaczy najpopularniejszych imion, tj: Agnieszka, Kasia, Ania, Paweł i Krzysztof, ale też uczestników o mniej typowych imionach, np. Budziwoja, Bestiariusza czy bohaterów ze świata fantasy, jak Geralta oraz Yennefer. Klienci za udział w zabawie nagradzani byli gadżetami.
Podsumowanie akcji
Akcja trwała przez dwa dni – piątek i sobotę, trafiając w tym czasie z 1090 spersonalizowanymi komunikatami, które zostały wyświetlone na ekranach telewizorów oglądanych przez ponad 12 000 osób odwiedzających sklepy w tym czasie. Wśród biorących udział w akcji klientów więcej było kobiet, bo aż 65%, zaś najczęściej wpisywane imiona to Agnieszka oraz Paweł. Największym zainteresowaniem akcja cieszyła się w sobotę, a sklepem RTV Euro AGD, w którym wpisano najwięcej imion był lokal mieszczący się przy ulicy Puławskiej 427 (Imielin).
Klienci poza uczestniczeniem w akcji mieli też okazję poznać funkcje promowanych smartfonów, przy wsparciu promotora marki obecnego w sklepie. Najwięcej pytań dotyczyło możliwości nowych modeli moto g6 i moto g6 plus.

Kreację przygotowała marka Motorola. Za aplikację na smartfony i integrację z ekranami w wybranych sklepach sieci RTV Euro AGD odpowiadała firma Nanovo Media.
źródło: informacja prasowa

Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.