Od 27 sierpnia 2018 r. rusza akcja Lenovo Premium Care, w ramach której ultrabooki z serii Yoga zostają objęte gwarancją zwrotu 100% ceny zakupu urządzenia, jeśli czas ich naprawy przekroczy 5 dni.
Lenovo to jeden z największych dostawców komputerów na świecie, a ich produkty należą od wielu lat do najchętniej kupowanych także w Polsce. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, firma uruchamia program Premium Care dla swojej flagowej linii laptopów Yoga, a więc najbardziej mobilnych rozwiązań w ofercie firmy.
Klienci nabywający sprzęt Lenovo z serii Yoga do dnia 31 grudnia 2019 r. otrzymują gwarancję zwrotu ceny zakupu, jeśli urządzenie nie zostanie naprawione w trakcie 5 dni. Po tym okresie konsumenci mogą liczyć na odszkodowanie w wysokości 100% ceny zakupu oraz naprawiony sprzęt. Akcją objęte są laptopy konwertowalne Yoga zaczynając od serii 500, a kończąc na najnowszych modelach, tj. Yoga 920, 730 czy 530.
Przeczytaj także: Nowa szersza oferta edukacyjna Lenovo
Aby móc skorzystać z oferty Lenovo Premium Care należy zarejestrować zakup na stronie www.lenovopremiumcare.pl w ciągu 30 dni od daty dokonania zakupu.
Celem naszej akcji jest zapewnienie jeszcze większego komfortu i bezpieczeństwa zakupu laptopów Yoga, które należą do najpopularniejszych produktów konsumenckich w Polsce. Objęcie akcją całej linii urządzeń od modelu 500 daje naszym klientom szerokie możliwości wyboru sprawdzonych konwertowalnych laptopów. Wierzymy, że akcja Premium Care spotka się z pozytywnym przyjęciem i będziemy mogli rozwijać ją dalej – komentuje Alicja Klemendorf, Marketing Manager Lenovo Polska.
Zlokalizowany we Wrocławiu serwis Lenovo kilka miesięcy temu przeszedł gruntową restrukturyzację, w wyniku której doszło do znaczących zmian m.in. w łańcuchu dostaw części zamiennych. Obecnie zdecydowana większość podzespołów znajduje się na miejscu w serwisie. Oprócz tego zwiększono poziom i liczbę wykwalifikowanych konsultantów technicznych. Poprawie uległa również obsługa call centre, w efekcie czego aż 30% usterek zgłaszanych przez klientów rozwiązywanych jest w trakcie rozmowy telefonicznej.
Dzięki wspominanym usprawnieniom, serwis urządzeń konsumenckich zajmuje w większości przypadków nie więcej jak 5 dni roboczych w systemie door-to-door. Wprowadzone zmiany mają również odzwierciedlenie w ocenie przyznawanej przez klientów. W przeprowadzonej ankiecie ocenili oni czas realizacji naprawy przez serwis na poziomie 8.7/10.
Akcją promocyjną objęte są laptopy Lenovo Yoga serii 500, 700 oraz 900 (Yoga 500, 510, 520, 530, 700, 710, 720, 730, 900, 900s, 910, 920).
Więcej informacji o produktach objętych akcją na stronie internetowej akcji.
Super pomysł na akcję. Dodatkowo oprócz yogi lenovo objęło tym programem także legiony, więc sporo osób będzie miało dodatkowy argument za kupnem ich sprzętu :) 5 dni to mega krótko na naprawę.