Obejrzyj 48 minut rozgrywki z gry „Cyberpunk 2077” w 4K

Rozgrywka z demo gry „Cyberpunk 2077”, która została zaprezentowana podczas E3 2018 jest teraz dostępne publicznie i możesz ją obejrzeć w jakości 4K.

Gameplay (48 min) z gry Cyberpunk 2077

CD Projekt, polski wydawca gry Wiedźmin, opublikował właśnie 48-minutowy materiału z długo wyczekiwanej gry „Cyberpunk 2077” – futurystycznej grze sci-fi, która jeszcze przed ogłoszeniem wzbudziła sporo emocji.

Demo, po raz pierwszy transmitowane było na żywo na kanale Twitch w studio i teraz opublikowano je na YouTube’ie w jakości 4K – to ten sam materiał, który pokazano za zamkniętymi drzwiami dla wybrańców. W czerwcu w Los Angeles pojawili się wybrani przedstawiciele prasy i znani przedstawiciele branży gier. Jednak dla większości ludzi jest to pierwszy konkretny materiał z gry, który możemy obejrzeć.

Wiedźmin 3 z 2015 roku był przełomową grą RPG, która przyniosła rozgłos i sławę polskiemu CD Projekt i działowi rozwoju gier Projekt Red jako wpływowych twórców otwartego świata. Teraz, trzy lata później, „Cyberpunk 2077” kształtuje się tak samo ekspansywnie i kompleksowo, ale tym razem jest to spojrzenie na technologiczno-dystopijną estetykę spopularyzowaną przez klasyki takie jak Bladerunner i Ghost in the Shell zamiast świata fantasy inspirowanego słowiańskim i europejskim folklorem.


W demie gry widzimy dużo strzelaniny – rozgrywka jest pierwszoosobowa, w przeciwieństwie do Wiedźmina. Jest mnóstwo neonów –  jak zwykle w przypadku cyberpunkowych opowieści, ale jest za wcześnie, aby powiedzieć o czym jest cała historia.

Mimo to obejrzyjcie powyższy gameplay i Night City – metropolię, która stanowi wstępną scenerię gry Cyberpunk 2077. Nie znamy jeszcze daty premiery, ale ma pojawić się na obecnej generacji konsolach i PC, więc bezpiecznie można powiedzieć, że będzie można w nią zagrać w ciągu najbliższych dwóch lat.

źródło: CD Projekt via The Verge

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj