Możesz przetestować już nową aplikację „Mój T-Mobile” w wersji beta

T‑Mobile Polska zaprasza klientów do uczestnictwa w otwartych beta-testach nowej aplikacji mobilnej „Mój T-Mobile” na urządzenia z systemem Android.

Aplikacja mobilna „Mój T-Mobile” (beta) na Androida

Od wtorku 24 lipca 2018 r. T‑Mobile udostępnia wersję beta swojej nowej aplikacji „Mój T‑Mobile” do otwartych testów. Pierwsi mogą ją przetestować klienci abonamentowi będący użytkownikami urządzeń z systemem Android.

Nowa wersja aplikacji „Mój T‑Mobile” w wersji beta trafiła już do sklepu Google Play (link znajdziesz poniżej). Po pierwszych, zakończonych pozytywnymi wynikami testów prowadzonych w zamkniętej grupie użytkowników, operator udostępnił ją dla szerokiej grupy użytkowników. Aplikację w docelowej, produkcyjnej wersji firma planuje udostępnić z końcem sierpnia br.

Przeczytaj również: T-Mobile zapowiada szybsze LTE i większą pojemność sieci

Nowy „Mój T‑Mobile” to w rzeczywistości nie aktualizacja, ale zaprojektowana od nowa aplikacja. Cechuje ją zupełnie nowa szata graficzna, poprawiona stabilność i UX ale przede wszystkim nowy silnik, co ma kolosalne znaczenie dla możliwości rozwoju aplikacji. Już dziś dzięki temu wprowadzone zostały bardzo pożądane przez klientów funkcje, między innymi:

  • zarządzanie z poziomu jednej aplikacji innymi powiązanymi kontami,
  • przypisanie powiązanym w aplikacji numerom nazw dla łatwego zarządzania,
  • możliwość dodania karty kredytowej jako formy automatycznej płatności oraz metody doładowywania kont prepaid.

Dzięki aplikacji Mój T-Mobile możesz między innymi:

  • kontrolować bieżące koszty, sprawdzać stan konta,
  • sprawdzać wymagane płatności i numer konta do przelewu (dla użytkowników abonamentowych),
  • przejrzeć listę faktur i historię doładowań,
  • dodawać pakiety minut, SMS-ów lub danych w Twojej taryfie,
  • zarządzać usługami dodatkowymi,
  • włączyć roaming międzynarodowy i ustawić bezpieczny limit wydatków za granicą,
  • doładować konto użytkownikowi numeru na kartę,
  • sprawdzić, czy przysługuje Ci już nowa oferta na przedłużenie umowy,
  • zalogować się na inny numer T-Mobile, niż ten, z którego korzystasz w swoim telefonie: wystarczy wpisać przepisać hasło jednorazowe z SMS-a wysłanego na numer, na którego konto chcesz się zalogować, i kliknąć opcję „Zapamiętaj mnie”, by mieć w aplikacji stały dostęp do danych innego numeru,
  • zarządzać wiadomościami typu push,
  • skorzystać z funkcji Zamów rozmowę w zakładce Kontakt,
  • przeglądać mapę salonów w poszukiwaniu interesującej Ciebie placówki.

Korzystanie z aplikacji jest darmowe na terenie Polski. Aplikacja nie zużywa pakietów internetu i nie generuje dodatkowych kosztów. Korzystanie za pomocą sieci operatora umożliwia autologowanie. Korzystanie za pomocą sieci Wi-Fi wymaga ręcznego zalogowania (podanie numeru telefonu i hasła jednorazowego z SMS-a). Aplikacja Mój T-Mobile jest dostępna na wersji oprogramowania Android 4.0 i wyższej.

Screeny z aplikacji „Mój T-Mobile” (beta) na Androida
Screeny z aplikacji „Mój T-Mobile” (beta) na Androida

W dalszej kolejności T‑Mobile planuje wprowadzić możliwość zmiany języka na angielski, zarządzania e-fakturą, zgodami klienckimi, blokadami, etc., jak również opcje wsparcia i pomocy dla klientów dostępnych via aplikacja.

Z formuły otwartych beta testów będą mogli korzystać wszyscy klienci abonamentowi T‑Mobile, posługujący się smartfonami z systemem Android. By to zrobić, wystarczy pobrać paczkę instalacyjną z poniższego linku:

Pobierz aplikację w sklepie Google Play

Klienci systemu na kartę i MIX wprawdzie będą mogli zainstalować wersję beta aplikacji, jednak przy próbie wejścia aplikacja zarekomenduje powrót do aktualnej wersji komercyjnej.

źródło: informacja prasowa