Bilety do warszawskiego ZOO kupisz już przez smartfona w mPay

Od tego weekendu lista usług dostępnych w aplikacji mobilnej mPay wzbogaca się o bilety do Warszawskiego Ogrodu Zoologicznego.

Bilety do warszawskiego ZOO w aplikacji mobilnej mPay

Po zakupie biletu przez smartfona w aplikacji mobilnej mPay użytkownicy mogą udać się od razu w kierunku bramek wejściowych, całkowicie omijając kolejki do kas warszawskiego ZOO. W aplikacji dostępne są bilety normalne, ulgowe oraz rodzinne.

Warszawskie ZOO cieszy się ogromną popularnością, szczególnie w miesiącach wiosennych i letnich. Stąd kolejki po bilety to widok spotykany niemal w każdy weekend oraz dzień wolny od pracy. Do tej pory jedynym sposobem na ich ominięcie był zakup biletów przez internet, co wymagało jednak wcześniejszego zaplanowania wizyty.

Już od tego weekendu, dzięki uruchomieniu sprzedaży za pośrednictwem aplikacji mobilnej mPay, długie kolejki przestają być jakimkolwiek problemem. Zakupu można dokonać w drodze lub tuż przed samą wizytą w ZOO. Po dotarciu na jego teren posiadacze mobilnych biletów mogą całkowicie ominąć kolejki do kas i od razu udać się w kierunku bramek wejściowych. Tam wystarczy okazać obsłudze ekran telefonu z uruchomioną aplikacją mPay i zapisanym w niej kodem QR.


Kupowanie biletów do Warszawskiego ZOO w aplikacji mPay wygląda podobnie, jak płacenie za przejazdy komunikacją miejską czy nabywanie wejściówek do Tatrzańskiego Parku Narodowego. Wystarczy, że użytkownik określi rodzaj i liczbę kupowanych biletów, a następnie zatwierdzi płatność kodem PIN, który ustalił samodzielnie podczas rejestracji w systemie. Tak jak w przypadku innych usług mPay, za bilety do ZOO można zapłacić kartą płatniczą lub środkami zgromadzonymi w elektronicznej portmonetce.

Zakupiony na smartfonie bilet do ZOO w Warszawie

Zakupiony na smartfonie bilet do ZOO w Warszawie

– Nasza aplikacja jest elastycznym rozwiązaniem, które może zostać wykorzystane do usprawnienia sprzedaży wszelkiego rodzaju biletów. Od komunikacji miejskiej, przez festiwale i wydarzenia sportowe, po instytucje takie jak parki narodowe czy właśnie ogrody zoologiczne – mówi Jacek Bykowski, prezes zarządu mPay S.A. – Mobilny kanał sprzedaży to przede wszystkim oszczędność czasu i ogromne ułatwienie dla osób odwiedzających ZOO. Wizyty nie trzeba planować z wyprzedzeniem, a same bilety są zawsze w zasięgu ręki – dodaje.

Bilety do warszawskiego ZOO są dostępne w aplikacji mPay od soboty 21 lipca 2018 roku. Do standardowej ceny każdego biletu będzie jednak doliczana prowizja w wysokości 2,69 proc.

Aplikację mPay można pobrać za darmo w Google Play i App Store.

źródło: informacja prasowa

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj