Apple żartuje, że właściciele iPhone’a X nie pamiętają hasła do bankowości

W najnowszej reklamie iPhone’a X pod tytułem „Memory” firma Apple reklamuje w humorystyczny sposób funkcję Face ID.

Kadr z reklamy Apple'a pt. „Memory – iPhone X”

Nowy spot reklamowy iPhone’a X zatytułowany „Memory” (z ang. Pamięć) promuje Face ID, które zastępuje hasło do logowania się aplikacji i stron internetowych.

Spot rozgrywa się na planie mrocznego teleturnieju, w którym uczestnik ma odpowiedzieć na arcytrudne pytanie związane z pamięcią. Gospodarz programu prosi go, aby ukończył ostatnie wyzwanie: Dziś rano stworzyłeś hasło do bankowości online. Co to za hasło?

Publiczność wstrzymuje oddech, gdy mężczyzna stara się przypomnieć sobie hasło, a następnie mężczyzna wyciąga swojego iPhone’a X z Face ID. Po zeskanowaniu twarzy iPhone automatycznie loguje się do witryny i wygrywa wyzwanie. Akcja przenosi się do kawiarni, gdzie koszmar z zapomnianym hasłem do bankowości mija… Mimo wszystko warto ćwiczyć pamięć (sic!).


Na końcu reklamy możemy przeczytać hasło: Twoja twarz jest Twoim hasłem.

„Memory” to jedna z kilku sprytnych i humorystycznych reklam, które firma Apple stworzyła w celu promowania takich funkcji, jak Face ID, Animoji, Tryb portretowy, Oświetlenie portretowe i wiele innych dostępnych w iPhone’ie X.

Spot, który trwa nieco ponad minutę i trzydzieści sekund, będzie prawdopodobnie wyświetlany w amerykańskiej telewizji i na portalach społecznościowych.

źródło: YouTube Apple via MacRumors

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj