IGTV, czyli Instagram dla firm pozwalający zamieszczać dłuższe filmy

Instagram przedstawił nową aplikację IGTV dla biznesu, dzięki której marki mogą zamieszczać dłuższe filmy wideo w serwisie – w pionowym, mobilnym formacie.

IGTV Instagram dla firm

Zgodnie z wcześniejszymi oczekiwaniami, Instagram oficjalnie ogłosił dzisiaj swój nowy, długofalowy wysiłek związany z filmami wideo, o nazwie IGTV.

Na dzisiejszym wydarzeniu w San Francisco, zapowiedziano IGTV – nową wizję platformy społecznościowej, dzięki której „widzowie będą bliżej twórców, których kochają”. Nowa platforma pozwoli twórcom dzielić się filmami trwającymi nawet godzinę!

Oto, jak Instagram opisuje IGTV: nowa, niezależna platforma wideo oferująca miejsce na dłuższe filmy i łatwe do odkrycia kanały, wszystko w pionowym formacie, aby dostosowane było do urządzeń mobilnych.

Instagram odnotowuje na swojej nowej stronie internetowej promującej IGTV, że mobilne treści wideo będą stanowić prawie 80% całego mobilnego ruchu danych w ciągu najbliższych trzech lat. Dodaje także, że młodzi widzowie oglądają więcej amatorskich treści.

IGTV to będzie interesująca konkurencja, dla popularnego już YouTube’a i Snapchata.

Oto, jak Instagram widzi mocne strony IGTV:

  • przede wszystkim mobilność: IGTV zbudowano w oparciu o to, jak faktycznie używasz telefonu: w sposób pionowy i pełnoekranowy,
  • prostota i intuicyjność: wideo jest odtwarzane zaraz po uruchomieniu aplikacji, nie musisz szukać, aby zacząć oglądanie – można wykonywać wiele zadań jednocześnie,
  • kurator: IGTV koncentruje się na twórcach, których kochasz najbardziej i już są na Instagramie, a dla twórców wykorzystuje ogromną już bazę 1 mld użytkowników miesięcznie.
Cechy IGTV
Zalety i cechy IGTV

Więcej na temat nowej platformy dla firm przeczytasz na stronie projektu: business.instagram.com/a/IGTV

źródło: Instagram via 9TO5Mac