Jak Google świętuje Miesiąc Równości? #ThisIsFamily

Google świętuje Miesiąc Równości wskazując swoją solidarność z gayglerami i wszystkimi o różnych orientacjach seksualnych w firmie i wśród użytkowników.

ThisIsFamily Pride Month 2018 (Google)

Społeczność Pride, Google i Google LGBTQ+  świętują wśród swoich małych i dużych rodzin w ramach #ThisIsFamily. Firma zachęca do publikowania w mediach społecznościowych informacji o osobach, które tworzą Twoją rodzinę (bez względu na to, jak ją zdefiniujesz) i przekazywaniu darowizn na rzecz organizacji non-profit, takich jak PFLAG, It Gets Better i GLAAD.

W czerwcu Google.org zobowiązał się do przekazania łącznej kwoty 100 000 USD darowizny na rzecz tych trzech organizacji. To nie jedyny sposób, w jaki Google świętuje Miesiąc Równości (Pride Month).

Przeczytaj także: Marki się nie boją tęczy i zawistnych hejterów 🏳️‍🌈


W typowy dla Google’a sposób firma pomaga połączyć się użytkownikom z otaczającym ich światem (i dobrze się bawić) w e flagowych produktach Google’a:

  • w Mapach Google’a tegoroczne trasy parad równości są wybrukowane tęczą.
  • znajdziesz tęczowe easter eggs (tzw. jaja wielkanocne) rozproszone w wyszukiwarce Google i GSuite – możesz dołączyć do zabawy z komputera, zmieniając w czerwcu skórkę Gmaila na Pride,
  • Kiosk Google Play ma specjalną stronę funkcji związanych z Pride Month,
  • na YouTube‚ie wyróżniani są twórcy LGBTQ+, którzy są #ProudToCreate dzięki swojej wyobraźni, kreatywności, talentowi i prawdzie.

W dalszym ciągu Google pomaga firmom deklarować, że ich placówki są LGBTQ+ Friendly lub Transgender Safe Space w  wizytówkach firm na Mapach Google i wyszukiwarce Google.

Na Google Arts&Culture opublikowano specjalną kolekcję Pride świętującą historię LGBTQ+, z 20 eksponatami i ponad 2700 artefaktami, z których część pochodzi z projektu Stonewall Forever.

Więcej przeczytasz na oficjalnej stronie Google’a: pride.google.

źródło: Google Blog – #ThisisFamily: how we’re celebrating Pride

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj