Aplikacja Wsparcie Apple (Apple Support) na urządzenia z systemem iOS dostępna jest od dzisiaj także w Polsce, dzięki czemu kontakt z pomocą techniczną Apple’a jest jeszcze prostszy.
Firma Apple wydała dzisiaj dziś aktualizację aplikacji mobilnej wsparcia Apple Support na iOS-a w wersji 2.3 i obejmuje dodanie obsługi nowych języków (w tym języka polskiego) oraz wiele innych.
Aplikacja Apple Support dla systemu iOS jest teraz dostępna w 20 nowych krajach i regionach. Chociaż firma nie określiła dokładnie krajów i regionów, w których aplikacja jest od teraz dostępna. Można sprawdzić dostępność języków: czeski, duński, fiński, węgierski, indonezyjski, norweski, polski, portugalski i rosyjski.
Ponadto można teraz wybrać język, w jakim aplikacja ma być wyświetlana, niezależnie od kraju. Wcześniej użytkownicy byli zablokowani, aby używać domyślnego języka dla swojego kraju.
Sprawdź także: Apple uruchomiło profil pomocy na Twitterze
Oto pełna lista zmian dla dzisiejszej aktualizacji:
- dodano obsługę w ponad 20 nowych krajach i regionach
- możliwość ustawienia preferowanego języka niezależnie od lokalizacji,
- wsparcie w aplikacji jest teraz dostępne w języku: czeskim, duńskim, fińskim, węgierskim, indonezyjskim, norweskim, polskim, portugalskim i rosyjskim,
- ulepszenia wydajności i poprawki błędów.
Firma Apple pierwotnie uruchomiła aplikację pomocy technicznej w listopadzie 2016 r. Aplikacja umożliwia planowanie rozmów z supportem, komunikację z pracownikami pomocy technicznej i nie tylko.
Aplikacja Apple Support to spersonalizowany przewodnik po opcjach pomocy firmy Apple. Znajdziesz w niej odpowiedzi na pytania dostosowane do Twoich produktów. Możesz zadzwonić, czatować, lub napisać e-maila do eksperta lub zaplanować oddzwonienie o wybranej przez Ciebie godzinie. Można także zamówić naprawę w Apple Store lub w pobliskim autoryzowanym serwisie.