Marki się nie boją tęczy i zawistnych hejterów 🏳️‍🌈

Wczoraj w Warszawie odbyła się Parada Równości i wiele firm postanowiło solidaryzować się z uczestnikami przyłączając się do tego wydarzenia w symboliczny sposób wykorzystując „tęczę”.

Android proud

 

Żyjemy w wolnym kraju i raczej wyzwolonym świecie, dlatego każdy ma prawo manifestować to co się komu podoba, pod warunkiem, że nie robi krzywdy komuś innemu. Środowiska LGBTQ od wielu lat walczą o swoje prawa do normalnego życia i czy się to komuś podoba, czy nie będą manifestować swoją orientację seksualną dopóki nie będą równo traktowani.

Wiele firm i marek ma zapisane w swoim DNA równe traktowanie wszystkich ludzi bez względu na przekonania religijne, polityczne czy orientację seksualną. Czerwiec to umownie miesiąc równości i wiele wielkich firm technologicznych podkreśla to także wydając swoje limitowane produkty.

Apple kierowane jest przez Tima Cooka, który kilka lat temu dokonał comming outu, aktywnie wspiera środowiska LGBT, parady równości, co ma swoje odzwierciedlenie także w produktach firmy – np. tęczowy pasek czy tarcza zegarka Apple Watch. Jakoś nie przeszkadza to milionom ludzi, aby korzystać z produktów tej firmy.


Zobacz także: Apple zastrzega nowy znak towarowy z tęczowym logo

W Polsce wielu próbuje wylewać swój jad w internecie i „po chrześcijańsku” mieszać z błotem ludzi, którzy mają inne upodobania i żyją w zgodzie ze swoimi przekonaniami. Na szczęście płytkie i agresywne głosy nie przerażają coraz większej liczby marek. Zmieniając swoje logo na tęczowe robią to świadomie i bez strachu przed tym, że agresywny fan przestanie kupować produktów, będzie niezadowolony, czy też będzie „krzyczał” w internecie.

Przeczytaj także: Jak dodać tęczową flagę 🏳️‍🌈 w reakcjach na Facebooku?

Także Google aktywnie włącza się w świętowanie, no cóż dla bojkotujących pozostają też inne usługi.

Tęczowe logo Google podczas Parady Równości

Tęczowe logo Google podczas Parady Równości

Pomimo, że każdy może pisać co chce w sieci, nawet podpisując się własnym nazwiskiem (tych anonimowych nawet w ogóle nie uwzględniam), to jeszcze trzeba mieć argumenty. A tych brakuje „krzykaczom”.

Oto kilka przykładów logo marek, które przyłączyły się do świętowania Parady Równości.

Empik zmienił swoje logo na tęczowe:

tęczowe logo Empik

tęczowe logo Empik

tęczowe logo MTV

tęczowe logo MTV

Kanadyjski Netflix zmienił swoją nazwę na Twitterze na:  🌈 Netflix “the gay Canadian one” Canada  🌈

kanadyjski Netflix na Twitterze

kanadyjski Netflix na Twitterze

Także polski oddział Netfliksa inteligentnie przyłączył się do świętowania widząc pomarańczowy w tym „tęczu” – świetna okazja do promowania nowego sezonu serialu Orange Is The New Black (OITNB):

Netflix Polska „OITNB” (Pride Warsaw)

Netflix Polska „OITNB” (Pride Warsaw)

No cóż, takich pięknych przykładów można przytaczać bardzo wiele, nikt nie czyta głupich komentarzy, na szczęście równość i miłość bierze górę, także u nas!

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj