Wystartowała kampania telewizyjna marki myPhone, polskiego producenta urządzeń mobilnych, której spot emitowany jest w kanałach największych ogólnopolskich stacji.
Główny spot promuje modele z nowej linii smartfonów z panoramicznymi ekranami 18:9, które teraz można nabyć w przedsprzedaży z 3-letnią gwarancją i ciekawymi gratisami.
Spot komunikuje nowości marki myPhone, które zostały zapowiedziane podczas ostatnich targów Mobile World Congress w Barcelonie. Są to modele smartfonów ze znanych rodzin: Pocket, FUN i Prime, z wyświetlaczami full screen w formacie 18:9.
Wyróżniają je pociągły ekran, nowoczesny design, zmniejszone ramki i większa wygoda użytkowania. Core 15-sekundowego spotu to prezentacja walorów myPhone Prime 18×9 LTE w kolorze cobalt blue – 5,5-calowego modelu z funkcjami znanymi z flagowych urządzeń (m.in.: Face ID, czytnik linii papilarnych).
– Smartfony z ekranem 18:9 to nie tylko chwilowa moda, ale kolejny krok technologicznej ewolucji. Dlatego jeśli ktoś szuka dziś nowego telefonu, ekran 18:9 powinien być jednym z głównych kryteriów. Teraz myPhone w myśl idei marki, która brzmi „czynimy technologie mobilne przystępnymi” oferuje swoim Klientom, te rozwiązania, które dotychczas były zarezerwowane jedynie dla flagowych modeli wielkich marek – tłumaczy Mirka Bartmańska, dyrektor marketingu mPTech Sp. z o.o.
Przedsprzedaż z gratisami
Wspomniana akcja promocyjna dotyczy wszystkich modeli z nowej linii tj.: dostępnego już myPhone Pocket 18×9 oraz dwóch modeli w przedsprzedaży: myPhone FUN 18×9 i myPhone Prime 18×9. Kupując każdy z nich do końca czerwca br. klienci mogą liczyć na 3-letnią gwarancję i prezent gratis (ilość prezentów jest ograniczona).
Żeby skorzystać z promocji wystarczy wypełnić odpowiedni formularz na stronie internetowej.
Spot można zobaczyć na YouTube’ie oraz w telewizji Polsat oraz na kanałach tematycznych stacji: TVN, TVP i Polsat. Kampanię telewizyjną wspierają działania online.
myPhone to marka telefonów i smartfonów firmy mPTech – polskiego producenta urządzeń mobilnych. Marka z sukcesem działa od 2007 roku, a firma realizuje sprzedaż nie tylko w Polsce, lecz również w 17 krajach europejskich (min. Wielka Brytania, Czechy, Słowacja, Węgry, Rosja, Hiszpania), zarówno u operatorów telekomunikacyjnych, w sklepach specjalistycznych, jak i u dystrybutorów.
źródło: informacja prasowa
Chyba jedne z najtańszych modeli na rynku z takim ekranem
3 lata gwarancji na pewno się przydadzą, telefony ogólnie całkiem spoko