Najnowszy spot telewizyjnym Snapchata głosi, że popularny komunikator mobilny jest aparatem – hasło przewodnie kampanii to „Snapchat: A New Kind of Camera”.
Aplikacja do wysyłania multimedialnych wiadomości mobilnych Snapchat przeprowadziła w ciągu ostatnich kilku tygodni swoją pierwszą dużą telewizyjną kampanię reklamową w USA. Reklama, która zadebiutowała podczas turnieju NCAA Men’s Basketball, zaczyna się od stwierdzenia, że Snapchat to kamera (aparat). Następnie w spocie poznajemy niektóre funkcje sztucznej inteligencji w aplikacji, w tym soczewki (filtry). Chodzi o to, że Snapchat to inny rodzaj aparatu, choć nadal łatwy w użyciu.
Inna funkcja, którą zaprezentowano w reklamie to mapa snapów, która pozwala użytkownikom wyświetlać treści z całego świata. W spocie widzimy użytkownika edytującego zdjęcie i dodającego tekst do historii.
Współzałożyciel Snapchata i prezes firmy SNAP, Evan Spiegel, mówi, że porównując Snapchata z kamerą (aparatem), wskazuje na możliwości aplikacji mobilnej. Możemy użyć aparatu w smartfonie, aby poznać świat, opowiadać i rozmawiać. Kiedy patrzysz w kamerę w ten sposób, Snapchat jest kamerą.
Snapchat wciąż testuje przeprojektowaną wersję swojej aplikacji, która jeszcze lepiej połączy opowieści przyjaciół i rodziny z treściami od wydawców, mediów, marek i celebrytów. Pierwsze zmiany wywołały kontrowersje wśród użytkowników, którzy napisali petycję, domagając się, aby Snapchat cofnął zmiany w interfejsie użytkownika.
W tym tygodniu Snap Inc. wydał także zaktualizowaną wersję swoich okularów Spectacles 2, które są wodoodporne, maja trzy wersje kolorystyczne i mogą nagrywać wideo i robić zdjęcia w jakości HD. Ponadto, pojawiły się także gry mobilne w filtrach aplikacji, zwane Snappables, które wykorzystują rozszerzoną rzeczywistość i możliwość grania ze znajomymi. Nowe gry będą dodawane co tydzień.
Obejrzyj reklamę telewizyjną Snapchata:
źródła: TechSpot via Snapchat