Spotify przedstawia całkowicie nową darmową wersję serwisu

Serwis Spotify zaprezentował dzisiaj, podczas konferencji w Nowym Jorku, nową darmową wersję swojej usługi z jeszcze lepszym sposobem na odkrywania i słuchania ulubionej muzyki.

Spotify Freemium

Spersonalizowane playlisty oraz spersonalizowany ekran główny zaprojektowany w oparciu o muzyczne gusty użytkownika już od pierwszego dnia użytkowania. Kontrola muzycznych doświadczeń z playlistami na żądanie: wybieraj i odtwarzaj utwory w dowolnej kolejności z wybranych playlist. Mniejsza ilość zużywanych danych, dzięki funkcji oszczędzania transferu. To wszystko w nowej darmowej mobilnej wersji Spotify.

Spotify udostępnia nowy, ulepszony i jeszcze bardziej spersonalizowany sposób na odkrywanie muzyki i słuchanie ulubionych utworów całkowicie za darmo. Nowa, wspierana reklamami wersja Spotify, to naturalny krok dla platformy, która kontynuuje wprowadzenie innowacji w odpowiedzi na potrzeby swoich użytkowników. Nowa wersja będzie dostępna na całym świecie dla wszystkich użytkowników Spotify korzystających z systemów iOS i Android.

Z zupełnie zmienionym wyglądem, nowa darmowa mobilna wersja Spotify oferuje także szereg nowych funkcji poprawiających jakość słuchania!


Przeczytaj także: Spotify ma obecnie 70 mln płatnych subskrypcji

Playlisty na żądanie

Spotify zapewnia jeszcze większą kontrolę nad muzycznymi wrażeniami. Użytkownicy mogą teraz wybierać i odtwarzać dowolne utwory na 15 wybranych playlistach – nie muszą już przeskakiwać utworów ani polegać na odtworzeniu losowym, by dotrzeć do ulubionej muzyki.

NEW YORK, NY - APRIL 24:  Spotify Chief R&D Officer Gustav Soderstrom introduces Spotifyís new ad-supported mobile version at a news conference at Gramercy Theatre on April 24, 2018 in New York City.  (Photo by Ilya S. Savenok/Getty Images for Spotify) *** Local Caption *** Gustav Soderstrom

NEW YORK, NY – APRIL 24: Spotify Chief R&D Officer Gustav Soderstrom introduces Spotifyís new ad-supported mobile version at a news conference at Gramercy Theatre on April 24, 2018 in New York City. (Photo by Ilya S. Savenok/Getty Images for Spotify) *** Local Caption *** Gustav Soderstrom

Playlisty na żądanie będą dobierane specjalnie pod kątem gustu muzycznego użytkownika i mogą zawierać playlisty stworzone przez Spotify, od RapCaviar i Viva Latino po Ultimate Indie i Alternative R&B, a także spersonalizowane playlisty, takie jak Odkryj w tym tygodniu, Radar Premier i codzienna porcja ulubionej muzyki w składankach Daily Mix.

Jeszcze bardziej spersonalizowane

Dzięki nowemu Spotify, znajdowanie ulubionych piosenek i odkrywanie nowej muzyki jest prostsze niż kiedykolwiek i jeszcze bardziej spersonalizowane. W trakcie rejestracji serwis zapyta o ulubionych artystów i na podstawie zebranych informacji dostarczy wyselekcjonowane playlisty, które idealnie wpasują się w indywidualny gust muzyczny użytkownika oraz zaoferuje spersonalizowane muzyczne składanki, takie jak Daily Mix.

Make Spotify Yours

NEW YORK, NY – APRIL 24: Spotify unveiled a new version of its, ad-supported experience today at New Yorkís Gramercy Theatre on April 24, 2018 in New York City. (Photo by Ilya S. Savenok/Getty Images for Spotify)

Spersonalizowane playlisty, jak i wiele więcej, można łatwo znaleźć na nowym ekranie głównym, który jest regularnie aktualizowany na podstawie słuchanej aktualnie muzyki.

Swoje własne Spotify

Dzięki opcjom LUBIĘ TO ♡ (lub USUŃ    ⃠) , użytkownik może poinformować Spotify, których artystów lub które utwory lubi. Wystarczy stuknąć ♡, aby szybko zapisać utwory w Ulubionych, a za pomocą ikony ♡ ukryć niechciane utwory.

Im większa ilość słuchanej muzyki oraz częstsze określanie preferencji, tym trafniejsze propozycje od Spotify.

Własne playlisty

W nowej wersji darmowego Spotify tworzenie i edytowanie playlist jest jeszcze łatwiejsze. Wystarczy nadać swojej playliście nazwę, wyszukać, wyświetlić podgląd wybranych utworów oraz dodać do listy odtwarzania. Podczas zapisywania utworów serwis będzie sugerować kolejne utwory, które mogą się spodobać.

Mniej zużywanych danych dzięki funkcji oszczędzania transferu (do 75%)

NEW YORK, NY - APRIL 24:  Spotifyís Vice President of Growth Babar Zafar demos Spotifyís new new ad-supported mobile version at a news conference at Gramercy Theatre on April 24, 2018 in New York City.  (Photo by Ilya S. Savenok/Getty Images for Spotify) *** Local Caption *** Babar Zafar

NEW YORK, NY – APRIL 24: Spotifyís Vice President of Growth Babar Zafar demos Spotifyís new new ad-supported mobile version at a news conference at Gramercy Theatre on April 24, 2018 in New York City. (Photo by Ilya S. Savenok/Getty Images for Spotify) *** Local Caption *** Babar Zafar

Spotify dąży do tego, aby muzyka była dostępna dla całego świata. Wiemy, że wielu użytkowników darmowej wersji serwisu Spotify na świecie nie może cieszyć się muzyką, kiedy tylko zechce, z powodu ilości danych wykorzystywanych przez streaming. Właśnie dlatego stworzyliśmy Data Saver, czyli prosty przełącznik, który optymalizuje słuchanie muzyki tak, aby zużywać mniej danych.

źródło: informacja prasowa

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj