Fortnite na iOS-a zarobił 25 mln dolarów w ciągu pierwszych 30 dni!

Gra mobilna Fortnite zarobiła 25 milionów dolarów w ciągu pierwszego miesiąca dostępności w sklepie App Store, dając jej drugie miejsce zaraz po Netfliksie.

Z najnowszych danych od SensorTower wynika, że gra Fortnite wygenerowała ponad 25 milionów dolarów przychodu w ciągu pierwszych 30 dni od udostępnienia w sklepie App Store (od 1 kwietnia 2018 r. na iOS-ie bez zaproszeń). Gra zajmuje drugie miejsce w rankingu w Stanach Zjednoczonych, zaraz po Netfliksie.

W ciągu pierwszych 15 dni dostępności Fortnite w sklepie z aplikacjami na iOS-a gracze ze Stanów Zjednoczonych wydali na nią 9,5 miliona USD, czyli więcej niż wydali na Tindera, Pandorę, YouTube’a, a nawet grę Candy Crush Saga w tym samym czasie. W rzeczywistości, gracze Fortnite wydali na niego prawie milion dolarów więcej niż na Tindera oraz 2x razy tyle, ile wydali na Candy Crush.

Fortnite jest dostępne dla wszystkich posiadaczy iPhone’a i iPada w sklepie App Store od 1 kwietnia. Wcześniej gra miała swój debiut 15 marca, ale była dostępna tylko na zaproszenie. Mimo to gra wygenerowała ponad 25 milionów dolarów przychodu po miesiącu dostępności w sklepie App Store. Średnie wydatki na grę na całym świecie wynoszą codziennie 1 milion dolarów. To pokazuje niesamowitą popularność gry i to, jak dobrze działa model IAP dla Epic Games.


Przeczytaj także: Branża gier zarabia najwięcej na grach mobilnych

Sensor Tower przewiduje, że jeśli Fortnite będzie w stanie utrzymać obecny poziom zainteresowania użytkowników i jeśli wersja gry na Androida zostanie uruchomiona w tym roku, to można spodziewać się wygenerowania przychodów na poziomie ponad 500 mln dolarów do końca 2018 roku.

Zarobki aplikacji mobilnych iOS (1-15 kwietnia 2018) top 10 USA

Zarobki aplikacji mobilnych iOS (1-15 kwietnia 2018) top 10 USA

źródło: iPhoneHacks via SensorTower – Fortnite Earns $25 Million in Its First Month on Mobile, Could Surpass $500 Million This Year Fortnite – App Overview

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

                       
redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj