Apple wydaje czerwonego iPhone 8 z serii PRODUCT(RED)™

Firma Apple zapowiedziała dzisiaj na swojej stronie nową edycję specjalną  PRODUCT(RED)™ iPhone’a 8 i iPhone’a 8 Plus. Modele mają jasnoczerwoną obudowę i czarny przód, a część wpływów ze sprzedaży zostanie przekazanych na Globalny Fundusz na rzecz walki z HIV/AIDS.

iPhone 8 (PRODUCT)RED (2018)

Zgodnie z wczorajszymi zapowiedziami, Apple wydało dzisiaj czerwnego iPhone’a 8 i 8 Plus, który ma takie same funkcje i specyfikację techniczną co standardowy model iPhone’a 8. Smartfon jest również dostępny w kolorze złotym, srebrnym i gwieznej szarości. Niestety, wciąż nie ma opcji różowego złota.

Gdy Apple zaprezentowało czerwoną wersję iPhone’a 7, wielu ludzi nie rozumiało, dlaczego Apple umieściło białe ramki z przodu urządzenia. Czerwony i czarny wydają się zdecydowanie lepszym połączeniem. Aby naprawić zeszłoroczny błąd wielu użytkowników kupowało osłony z czarnymi ramkami, aby telefon wyglądał lepiej.

W tym roku Apple wybrało czarne ramki. Ciekawe, że Apple czekało aż półroku z uruchomieniem czerwonych wersji swoich iPhone’ów. Może to być sposób na zwiększenie sprzedaży w trakcie cyklu produktu.

Czerwony iPhone 8 z serii (PRODUCT)RED będzie kosztował tyle samo, co standardowe modele. Będzie też wersja z 256 GB pamięci wewnętrznej. Przedsprzedaż rozpocznie się jutro (10 kwietnia), a wysyłki rozpoczną się w najbliższy piątek.

iPhone 8 (PRODUCT)RED (2018)

W przypadku użytkowników iPhone’a X, Apple wprowadziło silikonowe i skórzane etui w ciemnoczerwonym kolorze. Apple dzieli się także pewnymi informacjami na temat partnerstwa z (PRODUCT)RED. Od 2006 roku Apple przekazało 160 milionów dolarów na Globalny Fundusz za pośrednictwem limitowanych wersji iPodów, iPhone’ów i akcesoriów.
(PRODUCT)RED - informacje

W ramach współpracy z inicjatywą (RED) od 11 lat wspieramy programy walki z HIV/AIDS. Finansujemy doradztwo, badania, a przede wszystkim leki, które zapobiegają przenoszeniu zakażenia HIV z matki na dziecko. Dzięki sprzedaży produktów (RED) zebraliśmy na ten cel już ponad 160 mln USD. Z każdym zakupem moment narodzin pierwszego pokolenia wolnego od AIDS jest o krok bliżej.

źródło: Apple