W Apple Music pojawiła się nowa sekcja „Teledyski”

W usłudze Apple Music do strumieniowego słuchania muzyki pojawiła się nowa sekcja z teledyskami, która miała zadebiutować wraz z udostępnieniem systemu iOS 11.3.

Nowa sekcja "Teledyski" w Apple Music

Apple ogłosiło, że w aplikacji muzycznej Apple Music w ramach aktualizacji do iOS-a 11.3 pojawi się nowa sekcja „Teledyski”. Jednak już dzisiaj sekcja jest widoczna w aplikacji, zanim pojawiła się nowa wersja systemu iOS.

„Teledyski” można znaleźć w głównej sekcji „Przeglądaj” w aplikacji Muzyka na urządzenia z systemem iOS : applemusic.com/musicvideos.

Apple Music zapewnia abonentom dostęp do teledysków od momentu uruchomienia usługi. Nowa sekcja ma jednak na celu zwiększenie oglądalności wideoklipów przez aplikację, poprzez dodanie promowanych sekcji „Nowa playlista wideo”, „Wideo na wyłączność”, czy „Nowe/Polecane wideo”. Apple twierdzi, że nie wyświetla tam reklam, spersonalizowane podejście ma sprawić, że ​​Apple Music to „najlepsze doznanie oglądania wideoklipów w dowolnym miejscu”.


Przeczytaj także: Apple zapowiada nowe funkcje systemu iOS 11.3

Czy to wystarczy, aby rywalizować z YouTube’em i Vevo, w których możemy obejrzeć prawie wszystkie teledyski? Kto wie. Jednak kilka wideoklipów dostępnych jest tylko na wyłączność dla Apple’a.

Teledyski w Apple Music (screen z aplikacji mobilnej)Teledyski w Apple Music (screen z aplikacji mobilnej)

Podobnie jak inne wysiłki redakcyjne Apple Music, niektóre z polecanych wideo jest spersonalizowanych dla każdego użytkownika na podstawie gustu muzycznego w oparciu o historię słuchania muzyki w usłudze. Inne treści są wyświetlane wszystkim użytkownikom. Tak się przypadkowo złożyło, że Taylor Swift właśnie ogłosiła, że jej najnowszy teledysk będzie dostępny wyłącznie na Spotify…

Nowa sekcja „Teledyski” pojawiła się już wszystkim subskrybentom i jest dostępna na urządzeniach z systemem iOS, Android i Apple TV.

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj