W tej reklamie Google Nest mówi o prawach kobiet

Reklama Google Nest, która pojawi się podczas gali wręczenia Oscarów, traktuje o tym, że o prawach kobiet powinno się mówić w każdym domu.

Google Nest - it starts at home

Teraz, gdy Google skupia się na inteligentnych urządzeniach swojej spółki Nest, możesz spodziewać się uderzenia większej liczby reklam. System nadzoru domowego firmy Nest jest gwiazdą najnowszego spotu firmy.

Jeden z przekazów tego wideo to oczywiście dodatkowe bezpieczeństwo związane z posiadaniem dzwonka do drzwi z wbudowaną kamerą internetową obsługiwaną przez smartfona. Drugi społeczny przekaz jest skierowana do ruchu #MeToo, ponieważ jasno daje do zrozumienia młodym ludziom, że podstawowe zasady dotyczące traktowania kobiet nabywa się w rodzinnym domu.

W reklamie chłopak o imieniu Steven wkrótce wyruszy na randkę z dziewczyną o imieniu Sarah. Ale ojciec Stevena, który wydawałoby się, że stoi przy drzwiach wejściowych, przed samym wyjściem daje swojemu synowi ostatnie wskazówki: Dzisiejsza noc to wielka noc, chcę się upewnić, że rozumiesz, jak wyjątkowa jest Sara, więc potraktuj ją z szacunkiem i nie zakładaj, że randka oznacza coś więcej… i jeszcze jedno Steven, baw się dobrze, pączku.


Kiedy reklama dobiega końca, odkrywamy, że tata Steven, jest lekarzem i ma dyżur, a rozmawiał z synem ze szpitala korzystając ze smartfona i kamery Google Nest umieszczonej przy drzwiach.

Hasło kończące reklamę „it starts at home” (z ang. w wolnym tłumaczeniu to wynosi się z domu) jest prawdziwym przesłaniem reklamy. Warto dodać, że ten spot reklamowy zadebiutuje podczas dzisiejszej gali rozdania Oscarów!

źródło: Nest via phoneArena

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj