Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

60 lat klocków LEGO® na jednej infografice

Klocki LEGO obecne są już od 60 lat, a 28 stycznia 2018 r. przypadała ta okrągła rocznica – z tej okazji firma przygotowała interesującą infografikę z historią tej bardzo popularnej zabawki na świecie.

60 lat temu prosta idea łączenia ze sobą plastikowych klocków sprawiła, że klocki LEGO stały się jedną z najbardziej ekscytujących i wpływowych zabawek na świecie.

Od tego czasu LEGO opierało się na radości z budowania i dawania każdemu dziecku szansy na ukształtowanie własnego świata poprzez kreatywną zabawę.

LEGO od zawsze napędzane jest przez wyobraźnię i ciekawość, a klocek LEGO jest w samym jej sercu – układanie i rozbierania ich na części, z wyobraźnią jako jedynym ograniczeniem. Pomaga to młodym umysłom pozostać otwartymi, odkrywać i rozwijać umiejętności niezbędne w XXI wieku, takie jak kreatywność, współpraca i rozwiązywanie problemów – powiedziała Julia Goldin, dyrektor ds. Marketingu w Grupie LEGO.

Grupa LEGO rozpoczęła produkcję plastikowych klocków w 1949 roku, ale dopiero dziewięć lat później, w 1958 roku, narodził się znany dziś klocek LEGO. Potrzeba było kilku lat iteracji, aby znaleźć ikoniczny projekt, który od tamtej pory się nie zmienia. Unikalny design i bezkompromisowe skupienie się na jakości oraz bezpieczeństwie w ciągu ostatnich sześciu dekad zapewniło, że ​​klocki LEGO wyprodukowane nawet 60 lat temu nadal pasują do siebie.

Przeczytaj także: Lego z kobietami z NASA dostępne od 1 listopada

LEGO, czyli budowanie kreatywności świata od ponad 60 lat (infografika)

LEGO okazały się ponadczasowe ze względu na doskonałą jakość, możliwość ciągłego odkrywania i niekończących się godzin zabawy. LEGO towarzyszyło wielu pokoleniom i pozostaje tak samo zabawne i aktualne jak w roku 1958, inspirując pokolenia budowniczych, twórców i marzycieli.

Kliknij na poniższą infografikę, aby powiększyć:

Podczas gdy Grupa LEGO nieustannie tworzy nowe sposoby zastosowania klocków, jej pierwotna misja nigdy się nie zmieniła: budować przyszłość dzieci poprzez zabawę i wyobraźnię.

Oto jedna z pierwszych reklam telewizyjnych klocków LEGO:

https://youtu.be/fdRPyN_TGLA

Zabawne fakty

Więcej znajdziesz na stronie: www.lego.pl/legohistory

źródło: LEGO Newsroom

Exit mobile version