Program naprawy: iPhone 7 z problemem „brak sieci”

Firma Apple uruchomiła nowy program naprawy wybranych modeli iPhone’a 7, w których występuje problem „brak sieci” – usterka nie dotyczy iPhone’ów sprzedawanych w Polsce.

Program naprawy iPhone'a 7 (luty 2018)

Firma Apple ustaliła, że ​​niewielki procent urządzeń iPhone 7 może wyświetlać komunikat „brak usługi” na pasku stanu (nawet jeśli zasięg sieci komórkowej jest dostępny) ze względu na usterkę, która może być obecna na niektórych płytach głównych.

Dotknięte defektem jednostki iPhone’a 7 zostały wyprodukowane w okresie od września 2016 r. do lutego 2018 r. i sprzedawane były w Chinach, Hongkongu, Japonii, Makao i USA (Puerto Rico i Wyspy Dziewicze Stanów Zjednoczonych).

Jeśli Twoje urządzenie zostało zakupione w którym z tych krajów i przejawia opisane powyżej objawy, Apple naprawi je bezpłatnie. iPhone zostanie zdiagnozowany przed naprawą, czy kwalifikuje się do tego programu.

Firma Apple będzie kontaktować się z klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej, którzy zapłacili za naprawę związaną z tym problemem, w celu zwrotu kosztów. Jeśli uważasz, że zapłaciłeś za naprawę związaną z tym problemem i nie otrzymasz e-maila od firmy Apple do końca marca 2018 roku, skontaktuj się ze wsparciem Apple.

Przeczytaj także: Jak sprawdzić czy musisz wymienić baterię iPhone’a (6, 6 Plus, 6s, 6s Plus, 7, 7 Plus)?

Jak zidentyfikować iPhone’a 7 z problemem „brak sieci”?

Poniżej znajdują się trzy numery modeli, które objęte są tym programem naprawy. Numer modelu znajduje się z tyłu iPhone’a 7 (obrazek na górze tego wpisu).

numer modelukraj (region)
A1660, A1780Chiny
A1660Hongkong, Makao, USA (obejmuje Puerto Rico i Wyspy Dziewicze Stanów Zjednoczonych)
A1779Japonia

Jeżeli posiadasz taki model, możesz wybrać jedną z trzech metod naprawy iPhone’a 7. We wszystkich przypadkach Twój iPhone zostanie wysłany do Apple Repair Center w celu wykonania usługi. Sieci komórkowe nie pośredniczą w tym programie naprawy.

  • Autoryzowany serwis Apple’a
  • Apple Retail Store
  • Wsparcie techniczne Apple

Należy pamiętać, aby przed oddaniem smartfona do serwisu wykonać kopię zapasową iPhone’a w programie iTunes lub chmurze iCloud. Dowiedz się więcej o przygotowywaniu iPhone’a do serwisu.

Jeśli Twój iPhone 7 ma jakiekolwiek uszkodzenia, które utrudniają wykonanie naprawy, takie jak popękany ekran, problem ten należy rozwiązać przed przystąpieniem do serwisu. W niektórych przypadkach może wystąpić koszt związany z dodatkową naprawą. Apple może ograniczyć program naprawy do kraju lub regionu, w którym został zakupiony iPhone.

Oczywiście program nie wydłuża standardowej gwarancji na iPhone’a 7. Program obejmuje uszkodzone iPhone’y 7 przez 2 lata po pierwszej sprzedaży detalicznej urządzenia.

źródło: Apple – iPhone 7 Repair Program for „No Service” Issues