W nowych 15-sekundowych spotach firmy Apple promujących nowy inteligentny głośnik HomePod zabawiono się czcionką i logo – sobacz pierwszą serię reklam!
Firma Apple udostępniła dziś pierwsze, krótkie reklamy głośnika HomePod na swoim oficjalnym kanale YouTube. Tytuły tych krótkich animacji to: Bass, Beat, Distortion i Equalizer.
Cztery 15-sekundowe klipy pokazują słowo HomePod, które animowane jest na różne sposoby. W każdej reklamie podkreślono, że głośnik jest teraz dostępny do zamówienia przed 9 lutego w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Australii.
Na końcu filmików, w rytm muzyki zniekształca się również logo firmy Apple, na co pewnie z bólem serca musieli zezwolić ludzie od brandingu… No ale kto jak kto, ale Apple może sobie na to pozwolić.
Przeczytaj także: HomePod trafi do sprzedaży 9 lutego 2018 r. tylko w 3 krajach
Zobacz wszystkie klipy poniżej:
źródło: Apple