Od dzisiaj dostępna jest nowa, ulepszona wersja aplikacji iTaxi 3.0, służącej do zamawiania przejazdów taksówkarskich na terenie całego kraju.
Firma iTaxi stawia na innowacyjność i rozwój technologiczny, dlatego wraz z początkiem roku wprowadziła w systemie wiele istotnych z punktu widzenia użytkownika zmian, które mają na celu w znaczny sposób podnieść komfort podróżowania. Co nowego przygotowało iTaxi?
Aplikacja mobilna iTaxi 3.0 to połączenie znanych już użytkownikom wygodnych rozwiązań z zupełnie nowymi funkcjami. W systemie zostały m.in. wzbogacone filtry zamawiania taksówki, dzięki którym klienci – z poziomu aplikacji – mogą zamówić pojazd klimatyzowany, z dużym bagażnikiem lub możliwością transportu zwierząt.
Użytkownicy mogą także określić liczbę podróżujących osób, co umożliwia zamówienie pojazdu najbardziej dostosowanego do ich potrzeb. Ponadto pojawiły się opcje: ustawienia domyślnych adresów domu i pracy, kontaktu z kierowcą po zamówieniu przejazdu, a także cichego przejazdu, podczas którego nic nie zakłóca spokoju pasażera. Klienci mają do dyspozycji auta standardowe i luksusowe, ale również niezmiennie możliwość zamówienia konkretnej taksówki na podstawie modelu, rocznika auta czy ceny za kilometr.
Przeczytaj także: Do 31 stycznia przejazdy myTaxi 1/3 taniej poza szczytem!
W poprzedniej wersji aplikacji zainteresowaniem cieszyły się także funkcje zlecania kursów z wyprzedzeniem terminowym i łatwego przełączania między kontem biznesowym a prywatnym, które dostępne są także w nowym systemie. To, co ucieszy zarówno obecnych, jak i nowych użytkowników to również interface, który został zmodernizowany zgodnie z najnowszymi trendami.
– W 2018 rok weszliśmy na pełnych obrotach. Zależało nam, aby użytkownicy dysponowali jeszcze bardziej wygodnym, intuicyjnym i zaawansowanym technologicznie narzędziem do zamawiania przejazdów taxi. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, wprowadziliśmy w systemie wiele istotnych zmian, które – mamy nadzieję – w znaczący sposób podniosą jakość świadczonych przez nas usług – mówi Lech Kaniuk, prezes zarządzający iTaxi. – Nowe udogodnienia odczuwalne są zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych, którzy już wcześniej mieli do dyspozycji najbardziej zaawansowane narzędzie do zamawiania i zarządzania przejazdami firmowymi – dodaje.
Aplikacja dostępna jest na urządzenia z systemami iOS i Android, a użytkownicy zainteresowani jej aktualizacją mogą bezpłatnie pobrać ją ze sklepów App Store i Google Play:
źródło: informacja prasowa