Ruszyła druga edycja promocji BLIKa w „Jakdojade”

Już po raz drugi możesz kupić bilety komunikacji miejskiej o połowę taniej płacąc za pomocą BLIKa w aplikacji mobilnej Jakdojade – akcja trwa do końca stycznia!

Orientuj się BLIKIEM - 2. edycji promocji z Jakdojade

W grudniu zeszłego roku BLIK uruchomił promocję w ramach której użytkownicy aplikacji mobilnej Jakdojade mogli zakupić bilety komunikacji miejskiej o 50% taniej.

Od poniedziałku 15 stycznia 2018 r.  ruszyła 2. edycja promocji z Jakdojadę, na tych samych zasadach.

Wystarczy kupci bilet komunikacji miejskiej przez aplikację Jakdojadę, zapłacić BLIKIEM
i skorzystać z automatycznie naliczonego 50-procentowego rabatu (jednorazowo maksymalnie 15 zł). Promocja obowiązuje w Trójmieście, Warszawie oraz Lesznie i trwa do 31 stycznia 2018 roku lub do wyczerpania puli nagród określonej w regulaminie. Tym razem wartosć puli zniżek dostępnych dla uczestników wynosi łącznie 48.000,00 zł.


Każdy może skorzystać z promocji ile razy che!

Jak skorzystać z promocji „50%​ ​taniej​ ​z​ ​BLIKIEM​ ​w​ ​JakDojadę”?

Warunkiem udziału w promocji jest zakupienie biletu komunikacji miejskiej poprzez aplikację mobilną JakDojadę oraz łącznie uregulowanie płatności za bilet przy wykorzystaniu aplikacji mobilnej poprzez wykonanie transakcji rozliczanej w ramach systemu płatności mobilnych BLIK.

Aby skorzystać z rabatu 50% na bilety:

  • kup bilet w aplikacji „Jakdajade”,
  • wybierz płatność BLIKIEM,
  • otrzymaj rabat w wyokości 50% ceny biletu (lecz nie wyżsy niż 15 zł),
  • korzystaj z promocji tyle razy, ile tylko chcesz.

50%​ ​ ​taniej​ ​z​ ​BLIKIEM​ ​w​ ​JakDojadę

Aby skorzystać z BLIKA musisz być klientem jednego z banku: Alior Banku, Millennium Banku, BZ WBK, ING, mBanku, PKO, Orange Finanse, Getin Banku lub T-Mobile Usługi Bankowe, oraz aktywowac w aplikacji mobilnej usługę płatności mobilnych BLIK.

Szczegóły znajdziesz w regulaminie promocji.

źródło: BLIK Mobile (1)

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj