Już po raz ósmy rusza głosowanie w prestiżowym plebiscycie Mobility Trends, mającym na celu wyłonienie produktów i usług w dziedzinie IT oraz Telecom, które wyróżniły się w minionym roku.
Mobility Trends to cykliczne wydarzenie organizowane od 2010 roku przez MIT MEDIA Group, wydawcę magazynu „Mobility”. Celem plebiscytu jest docenienie firm z branży nowych technologii, które wyróżniły się jakością i innowacyjnością oraz zyskały zaufanie konsumentów. To również szansa na podsumowanie dynamicznie zmieniających się trendów technologicznych oraz skonfrontowanie ich z opinią użytkowników.
Przeczytaj także relację z zeszełorocznej Gali Mobility Trends 2016
Zgłaszanie produktów i usług do ankiety jest bezpłatne, dzięki czemu udział w plebiscycie mogą wziąć wszystkie firmy z branży. W tegorocznej edycji na liście do głosowania znów pojawiło się kilkaset pozycji. Wszyscy, którzy oddadzą głosy na swoich faworytów, będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym przewidziano cenne nagrody od znanych marek z branży technologicznej, m.in. słuchawki gamingowe, laptopy i tablety. Laureaci plebiscytu zostaną uhonorowani statuetką Złoty Bell, upamiętniającą Alexandra Grahama Bella – wynalazcę telefonu.
Głosy na ulubione nowinki technologiczne, które miały premierę w 2017 roku, można oddawać do 22 stycznia 2018 r. na stronie: ankieta.mobilitytrends.pl. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas uroczystej Gali Mobility Trends, która stanowi największe wydarzenie podsumowujące rok w branży technologicznej.
– Z roku na rok do konkursu Mobility Trends zgłaszanych jest coraz więcej projektów. Rosnąca popularność plebiscytu bardzo nas cieszy. Ten rynek wciąż się zmienia i ewoluuje, dlatego każda edycja Mobility Trends różni się od poprzedniej. W mojej ocenie zawsze jednak najciekawszą kategorią jest „Innowacja”. To ona pobudza rynek i może wyróżnić daną markę. Wyścig dużych korporacji i start-upów odbywa się właśnie o innowacyjność. Długo zastanawialiśmy się nad kategorią związaną z technologiami wspierającymi ochronę zdrowia. Początkowo myśleliśmy o telemedycynie, która stanowi jeden z nowszych trendów, ale chociaż coraz więcej firm w nią inwestuje, w Polsce to wciąż raczkująca dziedzina. Ostatecznie postawiliśmy więc na lepiej rozwiniętą kategorię „Technologia healthcare”. Przez ostatni rok zauważyliśmy też duże postępy w rozwiązaniach Smart Home i pojazdach elektrycznych, do których w mojej ocenie należał rok 2017 – mówi Tomasz Cieślak, prezes MIT MEDIA Group.
Nagrody za 2017 rok zostaną wręczone w 23 kategoriach. W 18 kategoriach laureatów wybiorą konsumenci, którzy do 22 stycznia zagłosują na www.ankieta.mobilitytrends.pl. Dodatkowo kapituła konkursowa złożona z dziennikarzy zajmujących się nowymi technologiami przyzna nagrody w 5 kategoriach: Producent roku 2017, Operator roku 2017, Dystrybutor roku 2017, Polska Firma roku 2017, Człowiek roku 2017.
Kategorie konsumenckie:
- Smartfon roku 2017
- Notebook roku 2017
- Tablet roku 2017
- Gadżet roku 2017
- Akcesorium roku 2017
- Mobilna aplikacja B2B roku 2017
- Mobilna aplikacja B2C roku 2017
- Nawigacja roku 2017
- Mobilne płatności roku 2017
- Technologiczne auto roku 2017
- Technologia healthcare roku 2017
- Sportowy gadżet roku 2017
- Smart home roku 2017
- Innowacja roku 2017
- Internet mobilny roku 2017
- Oferta operatorska B2B roku 2017
- Oferta operatorska B2C roku 2017
- Mobilna Gra roku 2017
- Sponsorem głównym Gali Mobility Trends jest firma Samsung,
- Sponsorzy: DGM, MyPhone, TelForceOne, Hammer, LG, Blaupunkt, 4 PUBLICITY, Technikalia.pl
- Partnerzy: Sony, Mio, Hama, Play, Maxcom, SanDisk, Świat Telefonów, MyScreen Protector
- Patronat honorowy: Urząd Komunikacji Elektronicznej
- Oficjalni patroni medialni: WP, Antyradio, City Board, Komórkomania, Mobility, Mobilitynews.pl, Technikalia.tv
- Patroni medialni: Telix, Pan Gadżet, mobiRANK.pl, e-biznes, TechOn, BrandsIT, BeautySHOW
źródło: informacja organizatora