Kolejny świetny polski spot serialu „Czarne lustro”

Zlokalizowane na polski rynek wideo promujące najnowszy sezon serialu „Czarne lustro” (oryg. „Black Mirror”) to też dobra przestroga przed tym co może wydarzyć się w 2018 roku.

2018 dopiero przed nami - Czarne lustro (Netflix)

Nie będę się powtarzał, że Netflix to wzór do naśladowania w prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie, a w szczególności w social mediach. Serwis charakteryzuje to, że szybko reaguje na lokalne wydarzenia i wykorzystuje je do promocji swoich seriali.

Doskonale pamiętamy rozmaite kampanie nawiązujące na przykład do wyborów prezydenckich (House of Cards), czy świąt Halloween itp.

Zobacz także: TOP 15 najlepszych seriali nieanglojęzycznych na Netfliksie

Tym razem Netflix promuje doskonały dystopijny serial „Czarne lustro”, w którym każdy odcinek to inna historia o tym jak technologia przyszłości może zmienić świat i nasze zachowania… albo losy. Większość z nich to niestety potencjalnie negatywne skutki wpływu technologii na nasze życie, stąd główne przesłanie „2018 (Najgorsze) dopiero przed nami”.

W spocie słyszymy lektora, który mówi: To był wspaniały rok. Pełen przeżyć, ludzkich gestów. Taki postępowy. jednoczący. Dający nadzieję na lepsze jutro. (…) i tutaj lektor się zacina Lepsz Lep Lepsze sze jutro.. Komentarz jest zbędny – jeśli obejrzycie spot z obrazem, z pewnością wyczujecie ironię.

Oto wideo, w którym zobaczycie najciekawsze i przerażające momenty mijającego roku (z Polski i ze świata) wplecione we fragmenty odcinków serialu:

Jeżeli nie oglądaliście jeszcze tego serialu, to wszystkie cztery sezony dostępne są pod poniższym linkiem. Polecam wszystkie odcinki!

Oglądaj na Netflix (Przycisk)

źródło: Netflix