Zlokalizowane na polski rynek wideo promujące najnowszy sezon serialu „Czarne lustro” (oryg. „Black Mirror”) to też dobra przestroga przed tym co może wydarzyć się w 2018 roku.
Nie będę się powtarzał, że Netflix to wzór do naśladowania w prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie, a w szczególności w social mediach. Serwis charakteryzuje to, że szybko reaguje na lokalne wydarzenia i wykorzystuje je do promocji swoich seriali.
Doskonale pamiętamy rozmaite kampanie nawiązujące na przykład do wyborów prezydenckich (House of Cards), czy świąt Halloween itp.
Zobacz także: TOP 15 najlepszych seriali nieanglojęzycznych na Netfliksie
Tym razem Netflix promuje doskonały dystopijny serial „Czarne lustro”, w którym każdy odcinek to inna historia o tym jak technologia przyszłości może zmienić świat i nasze zachowania… albo losy. Większość z nich to niestety potencjalnie negatywne skutki wpływu technologii na nasze życie, stąd główne przesłanie „2018 (Najgorsze) dopiero przed nami”.
W spocie słyszymy lektora, który mówi: To był wspaniały rok. Pełen przeżyć, ludzkich gestów. Taki postępowy. jednoczący. Dający nadzieję na lepsze jutro. (…) i tutaj lektor się zacina Lepsz Lep Lepsze sze jutro.. Komentarz jest zbędny – jeśli obejrzycie spot z obrazem, z pewnością wyczujecie ironię.
Oto wideo, w którym zobaczycie najciekawsze i przerażające momenty mijającego roku (z Polski i ze świata) wplecione we fragmenty odcinków serialu:
Jeżeli nie oglądaliście jeszcze tego serialu, to wszystkie cztery sezony dostępne są pod poniższym linkiem. Polecam wszystkie odcinki!
źródło: Netflix