Papa John’s Pizza wystartuje w Polsce 15 grudnia 2017 r.

Wiemy już kiedy kultowa amerykańska sieć pizzerii Papa John’s Pizza otworzy pierwszą pizzerię w Polsce – start serwisu i otwarcie 15 grudnia 2017 r.

restauracja Papa John's Pizza Polska

Przypomnijmy, że Papa John’s Pizza znana w USA sieć restauracji z pizzą jest trzecią największą pizzerią na świecie. W październiku dowiedzieliśmy się, że wkrótce pojawi się także w Polsce.

Teraz już wiemy, że uruchomienie pełnej wersji serwisu planowane jest na piątek 15 grudnia (zapis z Regulaminu), a wielkie otwarcie pierwszej polskiej restauracji Papa John’s Pizza odbędzie się prawdopodobnie już w sobotę 16 grudnia 2017 roku, o czym informuje nas wielki licznik na stronie głównej pizzerii.

Koncern poinformował, że ma już podpisane umowy dotyczące otwarcia w Polsce 23 pizzerii Papa John’s. A to oznacza, że firma chce poważnie konkurować z istniejącymi już graczami. Menu lokalnych sieci różni się w zależności od kraju. W Europie restauracje znajdują się m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji czy Irlandii. najważniejsze w ofercie są oczywiście składniki.


Certyfikat strony internetowej wydany jest na spółkę LECH Pizza Sp. z.o.o przy Alejach Jerozolimskim 56c, ale to z pewnością nie będzie adres warszawskiej restauracji Papa John’s. Na razie nie podano dokładnych lokalizacji, wiadomo jednak, że pierwsza restauracja pojawi się na pewno w Warszawie.

Konkurs Papa John’s z darmową pizzą na cały rok

Można natomiast wziąć udział w konkursie, w którym można wygrać darmowa pizzę przez cały rok. Wystarczy napisać czy dla Ciebie jest #LepszaPizza. Dla sieci restauracji to jakość, świeżość i pasja. Co zrobić, żeby wygrać pizzę z lepszymi składnikami przez cały rok w Papa Joh’s Pizza?

  1. Należy wypełnić formularz i odpowiedziecć na pytanie konkursowe (Czy jest dla Ciebie lepsza pizza?) na stronie internetowej: www.papajohns.pl
  2. Odbierz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia konkursowego.
  3. Sprawdź wyniki konkursu od 29 grudnia 2017 r. i ciesz się darmowa pizzą przez cały rok.
Jak wziąc udział w konkursie Papa John's Pizza Polska i cieszyć się darmową pizzą przez cały rok?

Jak wziąc udział w konkursie Papa John’s Pizza Polska i cieszyć się darmową pizzą przez cały rok?

regulamin konkursu możesz znaleźć tutaj.

Komunikacja sieci i media

Jakość składników jest podkreślana na każdym kroku, więc można domyślać się, że na tym zostanie oparta cała przyszła komunikacja firmy. W najbliższych dniach można spodziewać się zmasowanej komunikacji i więcej szczegółów na temat kultowej pizzerii.

Wśród wyróżników komunikacji pojawiają się bowiem ciagle świeżość i lepsze (jakość):

  • ser – jak nasza firmowa mozzarella oraz bogate w smak sery,
  • dodatki – to prawdziwe wędliny, świeże warzywa i jeszcze lepszy smak,
  • ciasto – to podstawa lepszej pizzy, świeże, wyrabiane przez nas ciasto nigdy nie jest mrożone,
  • sos – robimy z dojrzałych pomidorów, które świeżo zerwane trafiają do puszek w ciagu 6 godzin.
Papa John's Polska - komunikacja na stronie WWW

Papa John’s Polska – komunikacja na stronie WWW

Nie wiemy, czy pojawi się polska wersja aplikacji mobilnej do zamawiania pizzy, z regulaminu serwisu możemy dowiedzieć się jednak, że w serwisie będzie można założyć konto i za jego pomocą składać zamówienia w ramach pełnej wersji serwisu: Przewidywany termin uruchomienia pełnej wersji Serwisu to 15 grudnia 2017 roku .

W sieci pojawiły się już pierwsze polskie wpisy na profilach społecznościowych kultowej amerykańskiej sieci pizzerii Papa John’s Pizza Polska. Na facebookowym profilu (fb.com/PapaJohnsPolska) możemy zobaczyć jak będzie wyglądał polki logotyp pizzerii i claim: „Lepsze składniki. Lepsza pizza.”

Pizza Papa John's Polska (logo)

Pizza Papa John’s Polska (logo)

Na Instagramie oraz YouTube’ie jest jeszcze trochę pusto. Widać, że firma dopiero się rozkręca i jeszcze jest trochę Under Construction, bo w Informacjach na Facebooku wkradł się mały błąd w adresie WWW – dwa razy www, ale powoli powoli.. Czekamy na lepszą jakość i świeże składniki od Papa John’s Pizza Polska!

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj