Wiemy już kiedy kultowa amerykańska sieć pizzerii Papa John’s Pizza otworzy pierwszą pizzerię w Polsce – start serwisu i otwarcie 15 grudnia 2017 r.
Przypomnijmy, że Papa John’s Pizza znana w USA sieć restauracji z pizzą jest trzecią największą pizzerią na świecie. W październiku dowiedzieliśmy się, że wkrótce pojawi się także w Polsce.
Teraz już wiemy, że uruchomienie pełnej wersji serwisu planowane jest na piątek 15 grudnia (zapis z Regulaminu), a wielkie otwarcie pierwszej polskiej restauracji Papa John’s Pizza odbędzie się prawdopodobnie już w sobotę 16 grudnia 2017 roku, o czym informuje nas wielki licznik na stronie głównej pizzerii.
Koncern poinformował, że ma już podpisane umowy dotyczące otwarcia w Polsce 23 pizzerii Papa John’s. A to oznacza, że firma chce poważnie konkurować z istniejącymi już graczami. Menu lokalnych sieci różni się w zależności od kraju. W Europie restauracje znajdują się m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji czy Irlandii. najważniejsze w ofercie są oczywiście składniki.
Certyfikat strony internetowej wydany jest na spółkę LECH Pizza Sp. z.o.o przy Alejach Jerozolimskim 56c, ale to z pewnością nie będzie adres warszawskiej restauracji Papa John’s. Na razie nie podano dokładnych lokalizacji, wiadomo jednak, że pierwsza restauracja pojawi się na pewno w Warszawie.
Konkurs Papa John’s z darmową pizzą na cały rok
Można natomiast wziąć udział w konkursie, w którym można wygrać darmowa pizzę przez cały rok. Wystarczy napisać czy dla Ciebie jest #LepszaPizza. Dla sieci restauracji to jakość, świeżość i pasja. Co zrobić, żeby wygrać pizzę z lepszymi składnikami przez cały rok w Papa Joh’s Pizza?
- Należy wypełnić formularz i odpowiedziecć na pytanie konkursowe (Czy jest dla Ciebie lepsza pizza?) na stronie internetowej: www.papajohns.pl
- Odbierz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia konkursowego.
- Sprawdź wyniki konkursu od 29 grudnia 2017 r. i ciesz się darmowa pizzą przez cały rok.
regulamin konkursu możesz znaleźć tutaj.
Komunikacja sieci i media
Jakość składników jest podkreślana na każdym kroku, więc można domyślać się, że na tym zostanie oparta cała przyszła komunikacja firmy. W najbliższych dniach można spodziewać się zmasowanej komunikacji i więcej szczegółów na temat kultowej pizzerii.
Wśród wyróżników komunikacji pojawiają się bowiem ciagle świeżość i lepsze (jakość):
- ser – jak nasza firmowa mozzarella oraz bogate w smak sery,
- dodatki – to prawdziwe wędliny, świeże warzywa i jeszcze lepszy smak,
- ciasto – to podstawa lepszej pizzy, świeże, wyrabiane przez nas ciasto nigdy nie jest mrożone,
- sos – robimy z dojrzałych pomidorów, które świeżo zerwane trafiają do puszek w ciagu 6 godzin.
Nie wiemy, czy pojawi się polska wersja aplikacji mobilnej do zamawiania pizzy, z regulaminu serwisu możemy dowiedzieć się jednak, że w serwisie będzie można założyć konto i za jego pomocą składać zamówienia w ramach pełnej wersji serwisu: Przewidywany termin uruchomienia pełnej wersji Serwisu to 15 grudnia 2017 roku .
W sieci pojawiły się już pierwsze polskie wpisy na profilach społecznościowych kultowej amerykańskiej sieci pizzerii Papa John’s Pizza Polska. Na facebookowym profilu (fb.com/PapaJohnsPolska) możemy zobaczyć jak będzie wyglądał polki logotyp pizzerii i claim: „Lepsze składniki. Lepsza pizza.”
Na Instagramie oraz YouTube’ie jest jeszcze trochę pusto. Widać, że firma dopiero się rozkręca i jeszcze jest trochę Under Construction, bo w Informacjach na Facebooku wkradł się mały błąd w adresie WWW – dwa razy www, ale powoli powoli.. Czekamy na lepszą jakość i świeże składniki od Papa John’s Pizza Polska!