Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Apple udostępniło tegoroczną sekcję (PRODUCT)RED™ ?️

W ramach współpracy z inicjatywą (RED) Apple od 11 lat wspiera programy walki z HIV/AIDS udostępniając aplikacje, gry i produkty oznaczone znakiem RED.

Jak co roku, 1 grudnia obchodzony jest Dzień walki z AIDS. Apple znane jest z zaangażowania w w projekt (RED) i finansuje doradztwo, badania, a przede wszystkim leki, które zapobiegają przenoszeniu zakażenia HIV z matki na dziecko.

Akcesoria (RED) dla produktów Apple’a

Dzięki sprzedaży produktów (RED) zebrano na ten cel już ponad 160 mln USD. Z każdym zakupem moment narodzin pierwszego pokolenia wolnego od AIDS jest o krok bliżej.

Każdy zakup produktu Apple’a oznaczonego znakiem (RED) bezpośrednio wspiera globalny fundusz na rzecz walki z AIDS. Nie inaczej jest także w tym roku. Wśród produktów znalazły się specjalne skórzane i silikonowe etui na iPhone’a 6, 7, 8 i X oraz etui smart battery case.

Właściciele Apple Watcha mogą zaopatrzyć się w czerwony pasek Apple Watch Sport oraz z klasyczną klamrą. Wśród akcesoriów polecane są czerwone słuchawki bezprzewodowe Beats Solo3 Wireless oraz przenośny głośnik Beats Pill+.

Aplikacje mobilne na iOS-a oznaczone znakiem (RED)

W ciągu pierwszego tygodnia grudnia (od 1 do 8 grudnia) niektóre z Twoich ulubionych gier dołączają do inicjatywy (RED). Wszystkie środki uzyskane z zakupów w uczestniczących aplikacjach będą przekazywane bezpośrednio do Globalnego Funduszu na rzecz pokolenia wolnego od AIDS.

Dzisiaj do akcji dołączyły gry z serii Candy Crush.

Jak działa akcja charytatywna PRODUCT(RED)™?

Każdy zakupiony i podarowany produkt (RED) zmienia świat na lepsze. A działa to tak:

Więcej informacji znajdziesz w specjalnej sekcji na stronach internetowych firmy Apple: www.apple.com/product-red

źródło: Apple

Exit mobile version