Nowa reklama świąteczna Allegro pt. „Talizman”

Allegro przyzwyczaiło nas do emocjonalnych spotów świątecznych, w tym roku w spocie „Talizman” przekonuje nas, że czasem drobny gest zmienia świat.

Reklama świąteczna 2017 Allegro z chłopcem pt. „Talizman” (kadr z filmu)

Myślą przewodnią tegorocznego spotu świątecznego pt. „Talizman” jest „Podziel się tym, co masz cennego”. Trwający prawie 4 minuty film został wyreżyserowany przez Jespera Ericstama. Spot opowiada historię chłopca, który potrafi dostrzec realnie istniejące potrzeby wokół niego. Zaskakujący finał tej opowieści niesie przesłanie, że dzięki pomocy tworzymy jedną z najważniejszych w życiu więzi.

– Najtrudniejsze wcale nie było uzyskanie efektu większego niż w przypadku ubiegłorocznego filmu „Angielski” – mówi Adam Szałamacha, Brand Manager Allegro. – Skoro już raz pokazaliśmy reklamę oglądaną przez cały świat, to drugi raz tego nie musimy robić. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej historii. Zależy nam na tym, żeby opowiedzieć wiarygodną i prawdziwą historię. Ta z talizmanem chwyciła nas za serce, bo dała możliwość wplecenia w komunikację komercyjną bardzo ważnego elementu społecznego, którego na co dzień czasem nie dostrzegamy. Dlatego też nawiązaliśmy w tym roku współpracę ze Szlachetną Paczką, która jest najbardziej rozpoznawalną organizacją wspierającą potrzebujących m.in. w okresie świąt. Wspieramy tę organizację, udostępniając serwis internetowy, który pozwala wspierać tę inicjatywę w sposób czynny – dodaje Adam Szałamacha.

Przeczytaj także: Reklama Allegro z dziadkiem idzie jak burza


W trwającą pięć dni zdjęciowych produkcję zaangażowanych było 160 osób. Zdjęcia były kręcone w Warszawie, przy ul. Klonowej, skwerze Tarasa Szewczenki i przy ul. Mokotowskiej. W rolach głównych wystąpili: Marcel Błachowski jako Marcel, Grzegorz Woś (tata), Magdalena Nieć (mama), Aleksander Skowroński (starszy pan).

Od 1 do 24 grudnia 2017 r. na aukcjach charytatywnych wystawiane będą ręcznie robione talizmany – rekwizyty z tego filmu. Wpływy ze sprzedaży przeznaczone zostaną na rzecz Szlachetnej Paczki. Nabywcom serwis przekaże dokument potwierdzający ich autentyczność i unikatowość tego przedmiotu.

Oto tegoroczna reklama świąteczna Allegro pt. „Talizman”:

źródło: Magazyn Allegro

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj