W nowej reklamie Samsung wypomina 10 „trudnych” lat iPhone’a

No cóż, minęło trochę czasu odkąd Samsung nie wyśmiewał się z Apple’a w swoich reklamach – koreańska firma czekała na premierę iPhone’a X, żeby znowu uderzyć w jabłko.

Samsung vs. iPhone - spot 2017

Po oficjalnej premierze iPhone’a X w piątek 3 listopada, Samsung udostępnił nową reklamą swojego flagowego modelu Galaxy Note 8. W spocie Samsung wypomina wycięcie ekranu  iPhone’a X, brak gniazda słuchawkowego i wiele więcej …

W wideo zatytułowanym „Grow up with an upgrade to Galaxy” widzimy kilka poprzednich generacji iPhone’ów, w których Koreańczycy wytykają z kilku rozwiązań i innowacji wprowadzanych przez Apple’a. Telefon iPhone 3GS został wyszydzony ze względu na brak miejsca na dane, podczas gdy iPhone 5s jest wyśmiewany za brak obsługi rysika. Wracając do 2015 roku, Samsung pokazuje kilka osób stojących w kolejce w deszczu, prawdopodobnie po iPhone’a 6s.

W 2016 roku Samsung wypomina iPhone’owi, że nie jest wodoodporny. Jest to interesujący wybór, ponieważ iPhone 7 został reklamowany przez firmę Apple jako odporny na działanie wody i okazało się, że urządzenie wytrzymuje znaczny czas w wodzie.


Wreszcie, Samsung kpi z iPhone’a 7 z powodu braku gniazda słuchawkowego i braku obsługi bezprzewodowego ładowania z obsługą Qi. Oczywiście iPhone 8 i iPhone X obsługują teraz bezprzewodowe ładowanie Qi.

Zobacz także: Właściciele iPhone’ów przytulają się do ściany w najnowszej reklamie Samsunga

Ostatecznie, ten „poszkodowany” użytkownik iPhone’a przechodzi na Galaxy Note 8 firmy Samsung – i teraz nie wiadomo, czy nie współczuć mu jeszcze bardziej?

Przed wydaniem iPhone’a 6 firma Samsung zwróciła uwagę, że Apple nie jest pierwszą firmą produkującą smartfony, która produkuje urządzenia z dużym ekranem. Firma wyśmiała także iPhone’a 5 za jego żywotność.

Jako użytkownik smartfonów zarówno firmy Apple i Samsunga, nie wiem czy płakać, czy się śmiać. Szkoda, że Samsung nie pokusił się o bardziej wyrafinowany żart – na pewno można było zrobić to porównanie z większą dawką humoru. Reklama jest po prostu nudna i trochę oderwana od rzeczywistości. Szkoda, że Koreańczycy nie zaznaczyli, że epoka smartfonów zaczęła się właśnie od iPhone’a…

źródło: Samsung via 9TO5Mac

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj