Dorota Szelągowska twarzą kampanii Microsoft Surface Pro

Microsoft zaangażował Dorotę Szelągowską do promowania swojego komputera Microsoft Surface Pro – zobacz najnowsze wideo.

Dorota Szelągowska twarzą Microsoft Surface Pro

Microsoft Surface Pro to komputer zaprojektowany przede wszystkim z myślą o twórcach. Dzięki jesiennej aktualizacji Windows 10 Fall Creators Update, to właśnie oni stanowią najliczniejszą grupę użytkowników, która w pełni skorzysta ze wszystkich nowości, jakie zostały wprowadzone przez firmę Microsoft.

Microsoft zdecydował się nawiązać współpracę z Dorotą Szelągowską. To właśnie ona została ambasadorką nowego Surface Pro, kluczowego urządzenia dla twórców w portfolio Microsoft.

Surface Pro, razem z Surface Pen, wyznaczają nowe standardy w zakresie szybkości oraz płynności pisania i rysowania na ekranie. W połączeniu z nowymi funkcjami związanymi z pisaniem cyfrowym (Windows Ink), które wprowadziła jesienna aktualizacja Windows 10 Creators Update, a także aplikacjami Office 365, nowy Surface Pro pozwoli użytkownikom odkryć nowe sposoby na wykorzystanie pisma cyfrowego. Pobudzi ich kreatywność i pozwoli jeszcze bardziej rozwinąć współpracę między sobą.


Z tego mariażu oprogramowania i technologii skorzystają zarówno graficy, fotografowie, artyści cyfrowi, architekci czy projektanci wnętrz – tacy, jak Dorota Szelągowska:

Dorota Szelągowska ambasadorką nowego Surface Pro

Motywem przewodnim zarówno jesiennej aktualizacji Windows Creators Update, jak i najnowszych urządzeń z linii Surface Pro, zdecydowanie jest kreatywność. Z tego powodu nową ambasadorką Surface Pro została Dorota Szelągowska. Pomysłowa, twórcza, a przede wszystkim – wrażliwa na otaczającą ją rzeczywistość. Taka właśnie jest najpopularniejsza projektantka wnętrz, znana z telewizji jako „ta Pani z wiertarką”.

Swój pierwszy projekt zrobiła już jako sześciolatka. Dzisiaj Dorota Szelągowska wywraca do góry nogami domy, mieszkania i wnętrza w całej Polsce. Robi to, bo – jak sama przyznaje – uwielbia, gdy otaczają nas piękne rzeczy. Od niedawna we wszystkich metamorfozach wnętrz właścicielce firmy „Mania Design” pomaga nowy Microsoft Surface Pro, na którym projektuje wszystkie swoje aranżacje i rozwiązania za pomocą pióra Surface Pen i specjalistycznych aplikacji dla architektów.

– Najtrudniejsze w tym wszystkim jest przedstawienie swojej wizji na czyjeś życie. W tej chwili robię około stu remontów, rewolucji czy metamorfoz rocznie, więc stanowi to prawdziwe wyzwanie. Przez długi czas wszystkie takie projekty robiłam odręcznie. Zawsze też postrzegałam się jako „analogową”. Miałam poczucie, że komputer zabierze mi wolność. No i wtedy pojawił się Surface Pro… I okazało się, że mogę pozostać wierna swoim analogowym przyzwyczajeniom, i żyć w zgodzie z komputerem, bo na Surface Pro mogę kreślić swoje projekty na ekranie dokładnie tak, jak na kartce papieru – mówi Dorota Szelągowska – Surface Pro jest zresztą dla mnie trochę jak elektroniczna kartka, jak elektroniczny zeszyt. Zawsze miałam fioła na punkcie sklepów papierniczych i z przyborami dla grafików. Teraz mam cały taki sklep w jednym urządzeniu. Na Surface Pro mogę narysować dowolny projekt praktycznie wszędzie. A przede wszystkim – to rysowanie czy szkicowanie jest niezwykle naturalne, bo pióro Surface Pen oddaje każdy ruch mojego nadgarstka i rozpoznaje mocniejszy oraz słabszy nacisk. Chyba właśnie to jest w tym wszystkim najfajniejsze: dbałość o szczegóły – mówi Dorota Szelągowska.

Komputery Microsoft Surface odznaczają się wyjątkowo lekką i smukłą konstrukcją, a także jakością materiałów, z których zostały wykonane. Poręczne i przyczepiane magnetycznie do obudowy pióro Surface Pen oraz klawiatura Signature Type Cover, pokryta ekskluzywną tkaniną Alcantara, z pewnością zaspokoją wymagania nawet najbardziej wymagających miłośników wzornictwa.

O tym, że twórcy nie uznają kompromisów, a w kwestii piękna potrafią być doskonale nieustępliwi, można się przekonać oglądając reklamę video Microsoft, pokazującą Dorotę Szelągowską w trakcie jej typowego dnia pracy:

źródło: informacja prasowa Microsoft

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj