Tysiące gigabajtów do rozdania w T-Mobile na kartę

Ruszyła wakacyjna kampania reklamowa T‑Mobile na kartę, w której operator zapowiada konkurs z nagrodą 2500 paczek internetu mobilnego.

Kamapania T-Mobile z 2500 paczek internetu mobilnego do rozdania

T‑Mobile w najnowszej kampanii reklamowej przekonuje, że na korzystających z jego oferty na kartę, nie tylko w wakacje, czeka „prawdziwa sielana”! Nielimitowane połączenia, SMS-y i aż 10 GB w standardzie, bez dodatkowych warunków. Ale w wakacje każdy Gigabajt jest na wagę złota, dlatego Operator rozda nawet 2500 paczek internetu mobilnego w konkursie dla klientów.

Wakacyjna kampania reklamowa T‑Mobile na kartę to pochwała luzu, wolności, braku ograniczeń i kreatywności. Taki też jest spot reklamowy, który, operując nieoczywistymi i z pozoru abstrakcyjnymi zestawieniami, zachęca do spojrzenia na otoczenie z innej perspektywy do przełamania konwenansów i sztywnych norm. Łatwo jest „odpalić emocje” gdy ma się ofertę bez ściemy w „najlepszej sieci”.

Zabawa w tworzenie niecodziennych, zestawień, którą podejmuje T‑Mobile w kampanii, to dobry sposób na szybkie zdobycie dodatkowego pakietu danych, który zwykle w wakacje jest bardzo pożądany.


Dlatego operator zaprasza swoich klientów do wspólnej wakacyjnej rozrywki, która polegać będzie na kreatywnym łączeniu obrazków, słów, pojęć i kontekstów. Bądźcie czujni bo już w sierpniu na Facebooku, Twitterze i Instagramie T‑Mobile można będzie zdobyć jeden z blisko 2500 promocyjnych pakietów internetu mobilnego. Aktywności konkursowe będą pojawiać się regularnie aż do końca sierpnia, szczegóły znaleźć będzie można na profilach operatora w mediach społecznościowych.

Najnowsza kampania obejmuje także działania w kanałach digital, OOH, kinach i POS. Za kreację i produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Oto spot promujący wakacyjną akcję T-Mobile:

źródło: informacja prasowa

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj