„Made for India” wyróżnienie Google’a dla zoptymalizowanych aplikacji

Google uruchamia program „Made for India”, w którym wyróżni zoptymalizowane aplikacje mobilne ze sklepu Google Play.

Google - Made for India (2017)

Indie są krajem, którym Google szczególnie się interesuje, o czym świadczą liczne inicjatywy i programy związane z optymalizacją aplikacji dla indyjskich użytkowników. Biorąc pod uwagę, że potencjał wzrostu dotyczy również programistów w tym kraju, Google uruchomiło dziś program o nazwie „Made for India”, aby zwrócić uwagę na zoptymalizowane aplikacje w sklepie Google Play.

Uruchomienie akcji zbiegło się z pierwszym w historii Szczytem Doskonałości Aplikacji (oryg. App Excellence Summit) w Bangalore, w którym uczestniczyło 700 firm zajmujących się tworzeniem aplikacji i gier mobilnych w Indiach. Poniżej możecie obejrzeć udostępnione przez Google’a ponadsześciogodzinne nagrane z poradami i wskazaniem narzędzi służących do tworzenia „najlepszych aplikacji na Androida”.

Program „Made for India” nawiązuje do „Build for Billions” – optymalizacje aplikacji, które firma Google ogłosiła w 2016 roku. Wprowadzony program opiera się właśnie na tychże przewodnikach.


Firma szczególnie poszukuje „wyjątkowych lub innowacyjnych” optymalizacji, takich jak zmniejszenie liczby różnych połączeń (zużywających transfer danych lub baterię), dostosowanie do urządzeń o słabszej specyfikacji technicznej itp.

Made in India to inicjatywa, która pozwoli odkryć i zaprezentować światu wyjątkowych twórców wysokiej jakości aplikacji, którzy tworzą je dla użytkowników w Indiach. Jeśli zoptymalizujesz aplikację mobilną i wydasz ją na rynek indyjski w unikalny lub innowacyjny sposób, zgłoś się do Google’a, wypełniając formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie podanej w źródle tego wpisu.

Jedynym ograniczeniem jakie stawia Google zgłaszającym jest wiek uczestników – muszą mieć oni ukończone 18 lat.

źródło: 9TO5Google via Google India Blog – Google Play: Fueling a generation of developers building for India, by India.

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj