Apple uruchomiło ciekawą promocję związaną z płatnościami Apple Pay w Chinach – nawet 50 proc. rabatów i 50x więcej punktów w nagrodę.
Firma Apple uruchomiła po raz pierwszy w Chinach ogromną promocję związaną z Apple Pay. Usługa płatności mobilnych Apple Pay została wprowadzona w tym kraju w lutym 2016 roku. Nowa akcja promocyjna będzie trwać tydzień od 18 do 24 lipca i będzie dotyczyć wszystkich chińskich użytkowników iPhone’a i Apple Watcha, którzy używają Apple Pay na swoich urządzeniach.
Promocja polega na tym, że użytkownicy otrzymają nawet 50 procent rabatu u sprzedawców detalicznych, którzy biorą udział w akcji. Ponadto użytkownicy będą mogli zarobić nawet o 50 procent więcej punktów za płatności, jeśli w okresie promocyjnym zapłacą za zakupy kartą kredytową skojarzoną z usługą Apple Pay.
W promocji bierze udział 28 sprzedawców detalicznych, w tym: 7-Elevent, Burger King, Starbucks, Costa Coffee i Watsons, a także 16 innych sprzedawców online, takich jak JD.com, mobike, Qunar.com itp. Promocję wspiera 17 chińskich banków oferujących usługę płatności Apple Pay, w tym Bank of Shanghai, Bank of Beijing, China Construction Bank i inne.
Przeczytaj również: Odbierz 20 zł na zakupy z Androidem Pay
Firma z Cupertino prawdopodobnie zdecydowała się na zorganizowanie takiej promocji, aby skuteczniej konkurować z innymi portfelami cyfrowymi obecnymi na rynku chińskim. W przeciwieństwie do płatności Apple Pay, WeChat Pay i Alipay polegają na skanowaniu kodu QR w celu wykonania transakcji i są mniej wygodne.
Pełną listę sprzedawców i banków można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej promocji.