T-Mobile Polska zapowiedziała ofertę T-MOBILE 1 – BEZ LIMITU i kompromisów – a do tego z darmowym dostępem do serwisu Netflix przez rok!
Siec komórkowa T-Mobile Polska od 4 lipca, 2017 r. wprowadza do swojego portfolio zupełnie nową ofertę z nielimitowanymi rozmowami (również w Unii Europejskiej), SMS-ami i MMS-ami oraz nieskończoną liczbą gigabajtów już od 30 zł. A dla serialomaniaków – w ofercie ze smartfonem Netflix przez rok za darmo.
T-MOBILE 1 – BEZ LIMITU to najnowsza propozycja operatora w segmencie usług abonamentowych, skierowana do rynku prywatnego.
– Z punktu widzenia coraz liczniejszej grupy klientów, konieczność wybierania pomiędzy różnymi poziomami abonamentu jest czymś zbędnym. Usług telekomunikacyjne są tak powszechne, że chcemy z nich korzystać w sposób automatyczny. Nie chcemy myśleć ani czy starczy nam danych na dokończenie odcinka serialu ani tym bardziej czy sieć zapewni odpowiedni poziom transmisji. Dlatego powstała T-MOBILE 1 – BEZ LIMITU – oferta prosta i kompleksowa – mówi Piotr Markowski, szef rynku B2C w T-Mobile Polska. Dodajmy do tego najlepszą sieć T-Mobile i otrzymamy najlepsza nielimitowaną ofertę na rynku – dodaje Markowski.
Wszystko nielimitowane
T-MOBILE 1 – BEZ LIMITU obejmuje nielimitowane rozmowy w kraju oraz na terenie UE, SMS-y i MMS-y a także dostęp do Internetu bez limitu danych (10 GB z pełną prędkością a następnie z prędkością 1 Mb/s). Oferta dostępna będzie również w wariancie dla duetów i rodzin. Zobacz cennik nowej oferty:

Do tego można kupić Huawei P9 Lite (2017) lub LG X Power 2 za 1 zł na start i Netflix za darmo na rok. T-MOBILE 1 – BEZ LIMITU dostępna będzie także w wariancie z telefonem, w cenach:
- pojedyncza umowa: od 80 zł,
- dla duetów: od 60 zł za osobę,
- dla rodzin: od 50 zł za osobę.
Przenoszący numer do T-Mobile skorzystają także z comiesięcznego rabatu do abonamentu w wysokości 10 zł, obowiązującego przez całą umowę.
Oprócz urządzeń promowanych przez operatora w kampanii reklamowej (Huawei P9 Lite 2017 oraz LG X Power 2), przygotował on w nowej ofercie całą gamę atrakcyjnych cenowo propozycji, w tym, m.in., Sony Xperię XA1, Huawei P10 Lite i inne.
Do oferty z urządzeniem T-Mobile dołącza roczną subskrypcję w serwisie Netflix (w opcji standard – HD, do 2 urządzeń jednocześnie korzystających ). Serwis będzie korzystał z dostępnego w ofercie pakietu danych, przy czym osoby intensywnie z niego korzystające mogą aktywować na swoim koncie usługę Supernet Video (indywidualnie na każdym numerze).
Kampania reklamowa: „Zerwij z limitami! Teraz możesz!”
Najnowszej akcji T-Mobile towarzyszy dedykowana kampania reklamowa, prowadzona także pod parasolowym hasłem „Teraz możesz”. Jak poprzednio, spoty nawiązywać będą w warstwie słownej do wolności i braku ograniczeń co jest istotnym atrybutem dla pokolenia digital natives.
Nowe kreacje można będzie oglądać już 4 lipca, kampania w telewizji startuje zaś 8 lipca. Zobacz przedpremierowo najnowszy spot, który będzie wykorzystywany w kampanii:
Kampania, obejmuje także działania w kanałach digital, radiu, OOH i salonach operatora. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.
Pełne informacje o ofercie będą przedstawiona na stronie internetowej operatora.
źródło: informacja prasowa

Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.