Opaski płatnicze Mastercarda nie tylko do płatności na Open’erze

Zamów opaskę płatniczą Mastercard i płać nią na Open’erze, a także po festiwalu w internecie, sklepach i punktach akceptujących płatności zbliżeniowe.

Silikonowa opaska płatnicza Mastercard Opne'er Festival

Open’er Festival to nie tylko jedno z największych wydarzeń muzycznych w Polsce, ale też pierwsza tak duża impreza, na której funkcjonuje wyłącznie bezgotówkowy system płatności. Początkowo były to bony festiwalowe i płatności przedpłaconymi kartami zbliżeniowymi.

W tym roku na terenie festiwalowego miasteczka płacić będzie można własnymi kartami płatniczymi, telefonem (zbliżeniowo lub w festiwalowej aplikacji za pomocą Masterpass), a także silikonową opaską z przedpłaconą kartą płatniczą. Wszystkie te rozwiązania służą ułatwieniu i przyspieszeniu płatności oraz zwiększeniu bezpieczeństwa i wygody uczestników festiwalu, tak aby mogli skupić się na dobrej zabawie przy muzyce światowego formatu.

Opaski zamówione online z dostawą na festiwal

Płatności bezgotówkowe realizowane przy pomocy opaski płatniczej będą bezpłatne, zarówno podczas, jak i po festiwalu. Rejestracja opaski i korzystanie z niej nie wiąże się z żadnymi opłatami stałymi. Jedyne koszty pojawiają się przy wypłacie gotówki z bankomatu z funkcją zbliżeniową (3 PLN) oraz przy płaceniu opaską za granicą (prowizja 1% od wartości transakcji).


Tegoroczni festiwalowicze, którzy zdecydują się na dokonywanie płatności opaskami, mogą już teraz zamówić je na stronie opaska.opener.pl i odebrać na terenie festiwalu w dedykowanych punktach obsługi opasek płatniczych. Dodatkową korzyścią płynącą z wcześniejszego zamówienia opaski jest promocja: do 26 czerwca, zasilając opaskę płatniczą kwotą minimum 50 PLN, można otrzymać dodatkowe doładowanie w wysokości 10 PLN.

Mastercard zachęca festiwalowiczów do rejestracji opasek zbliżeniowych, ponieważ pozwoli to
na korzystanie z nich w szerszym zakresie, także po Open’erze. Rejestracja opaski jest jednoznaczna
z otrzymaniem numeru PIN do opaski, a to z kolei pozwoli wykonywać transakcje na kwoty wyższe niż 100 PLN na terenie festiwalu i powyżej 50 PLN we wszystkich innych punktach sprzedaży, akceptujących płatności zbliżeniowe Mastercard – również po festiwalu, przez cały okres ważności karty płatniczej powiązanej z opaską, czyli do trzech lat od momentu wydania karty.

Silikonowa opaska płatnicza Mastercard Opne'er Festival

Będzie nią można również dokonywać zakupów w internecie, gdyż po zalogowaniu do profilu użytkownik otrzymuje dostęp do numeru karty umieszczonej w opasce oraz jej kodu CVV. Zarejestrowanie opaski daje też więcej możliwości jej zasilenia: oprócz wpłaty gotówki w punktach obsługi opasek lub wpłatomatach, będzie można dodatkowo ją zasilić kartą płatniczą we wpłatomatach, mobilnie po zalogowaniu się do aplikacji festiwalowej, a także przelewem online oraz usługą Masterpass. Saldo opaski płatniczej będzie można sprawdzić we wpłatomatach, punktach obsługi opasek płatniczych oraz, jeśli opaska będzie zarejestrowana, wchodząc na stronę opener.dipocket.org/pl/check/balance

Warto również płacić za pośrednictwem Masterpass w oficjalnej aplikacji Open’er Festival, gdyż wybrane produkty będzie można kupić ze zniżką nawet do 25%, a co więcej, u wybranych sprzedawców będzie je można zamówić i opłacić jeszcze przed festiwalem, a potem odebrać na miejscu.

Udostępnienie innowacyjnych opasek zbliżeniowych to efekt współpracy Mastercard, sponsora festiwalu, firmy DiPocket, operatora kart umieszczonych w opaskach, a także firmy Alter Art, organizatora Open’er Festival.

Open’er Festival 2017 rusza 28 czerwca i potrwa do 1 lipca. Na cztery dni teren lotniska Gdynia-Kosakowo zmieni się w festiwalowe miasteczko. Bezcenne emocje zapewnią tacy artyści jak FooFighters, Radiohead, The Weeknd, The xx czy Lorde. Oprócz koncertów uczestnicy mogą zawsze liczyć na szereg dodatkowych atrakcji kulturalnych, imprez i wydarzeń związanych ze sztuką czy modą. Nie zabraknie też niezwykle bogatego zaplecza kulinarnego.

źródło: informacja prasowa

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj