Pierwszy „Słownik marketingu mobilnego” w e-booku

Pobierz za darmo słownik systematyzujący najważniejsze pojęcia z zakresu mobile marketingu – to pierwsza tego typu publikacja na rynku.

Słownik marketingu mobilnego (e-book w języku polskim)

Agencja Spicy Mobile, specjalizująca się w komunikacji i badaniach dotyczących korzystania z urządzeń mobilnych, przygotowała pierwszy na polskim rynku słownik zawierający najważniejsze terminy związane z marketingiem mobilnym.

Słownik marketingu mobilnego zawiera ponad 100 haseł, w tym terminologię dotyczącą prowadzenia działań reklamowych na urządzeniach mobilnych, definicje popularnych wskaźników oraz modeli rozliczeniowych, a także kluczowe zagadnienia związane z pomiarem popularności aplikacji mobilnych i korzystania z urządzeń przenośnych. Ze względu na przekrojowy charakter publikacji i jej szeroki odbiór, w słowniku ujęto zarówno hasła podstawowe, jak i te bardziej specjalistyczne.

Słownik przyda się zarówno wytrawnym znawcom mobile’a, jak i tym osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z m-commercem czy mobile marketingiem.


Przygotowując słownik, pragnęliśmy przybliżyć funkcjonujące w branży terminy szerszemu gronu czytelników oraz dokonać pewnej systematyzacji najważniejszych pojęć i trendów – wyjaśnia Artur Zawadzki, członek zarządu Spicy Mobile. – Z uwagi na naszą specjalizację sporo miejsca poświęciliśmy na kwestie związane z badaniami rynku mobilnego oraz prowadzeniem działań reklamowych w kanale mobile.

Wśród zagadnień metodologicznych ujęto między innymi definicję zasięgu wraz z przedstawieniem metod jego mierzenia, a także wskaźniki odnoszące się do pomiaru czasu korzystania z aplikacji.

Terminologia związana z badaniami rynku mobilnego jest trudna – przyznaje Artur Zawadzki.  – Mamy nadzieję, że nasza publikacja będzie merytorycznym wsparciem w tym zakresie dla osób zainteresowanych monetyzacją przestrzeni reklamowej w kanale mobile oraz wyznaczy ramy do prawidłowej interpretacji wyników badań popularności aplikacji mobilnych dostarczanych przez różne podmioty.

Pobierz bezpłatnie Słownik marketingu mobilnego (e-book, pdf, 2,75 MB)

źródło: informacja prasowa

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj