Apple udostępniło dwa kolejne spoty reklamowe iPada Pro z kampanii wykorzystującej tweety niezdecydowanych użytkowników.
W lutym firma Apple uruchomiła nową kampanię reklamową iPada Pro (i akcesoriów), używając bardzo oryginalnej metody promocji swoich tabletów.
W reklamach, firma wykorzystuje prawdziwe posty z Twittera, które prezentuje na dużych tablicach i skupia się na kwestiach, które nurtują potencjalnych klientów. Nowe reklamy trwają zaledwie 15 sekund i możesz obejrzeć je poniżej.
Pierwsza z reklam pt. Take better notes, firma z Cupertino sugeruje, że iPad Pro i Apple Pencil tak zrewolucjonizowały robienie notatek, że spokojnie możemy pozbyć się niepotrzebnych tradycyjnych przyborów biurowych.
W drugim spocie zatytułowanym Need less stuff, dowiadujemy się, że iPad może zastąpić skaner, notatnik i laptopa – to dla osób, które nie lubia miec zbyt wielu rzeczy na biurku.
Co sądzisz o nowych reklamach Apple’a?