Apple udostępniło kolejną reklamę iPada Pro zatytułowaną „No More Printing” skupiając się tym razem na rysiku Apple Pencil.
Firma Apple zamieściła nowy spot reklamowy pod tytułem „No more printing”, który jest kontynuacją rozpoczętej w tym miesiącu zabawnej kampanii reklamowej iPada Pro. W nowej reklamie położono nacisk na rysik Apple Pencil, którym można bez problemu podpisywać dokumenty na iPadzie, bez potrzeby ich drukowania.
Wideo trwa zaledwie 16 sekund i podobnie jak poprzednich filmy z tej kampanii opiera się na tweetach, które prawdziwi użytkownicy udostępnili na Twitterze. Wpis z serwisu społecznościowego jest prawdziwy, ale autora tweeta gra aktorka.
Obejrzyj nowy spot:
Zintensyfikowana kampania reklamowa iPada Pro może świadczyć o tym, że Apple przygotowuje się do wprowadzenia nowych, zaktualizowanych modeli swojego flagowego tabletu.
W sieci pojawiają się plotki o 10,5-calowym iPadzie Pro z uaktualnionym procesorem i wyświetlaczem bez ramek, który będzie nowością obok odświeżonych 9,7 i 12,9-calowych tabletów. Być może pojawi się tez aktualizacja 7,9-calowego iPada mini?
źródło: Apple