Żartobliwa kampania iPada Pro oparta na tweetach z PC

Apple udostępniło cztery nowe spoty promujące iPada Pro – tym razem z przymrużeniem oka i wreszcie odrobiną sarkazmu.

iPad Pro - no PC viruses - kampania

Apple rozpoczęło nowa kampanię reklamową swojego iPada Pro, którą kieruje głównie do użytkowników komputerów PC mających wątpliwości do tego, że tablet może zastąpić komputer. Nowe spoty reklamowe diametralnie różnią się od wcześniejszych wizerunkowych reklam, charakterystycznych dla Apple’a. Nowa kampania oparta na sceptycznych tweetach przypomina słynną kampanię I’m a Mac and I’m a PC .

Każdemu spotowi towarzyszy tweet użytkownika komputera PC, który jest sceptycznie nastawiony do korzystania z iPada Pro. W odpowiedzi na krytyczne lub sceptyczne wpisy, VoiceOver odpowiada na krytykę i tłumaczy dlaczego na iPadzie można coś zrobić łatwiej i lepiej niż na PC.

Tematy poruszane w  pierwszych czterech reklamach to: łączność LTE, wirusy komputerowe których nie ma pod iOS-em oraz zaprezentowanie wyjątkowych funkcji tabletu Apple’a.


Czy reklamy przekonują Was, że iPad jest dobrym zamiennikiem komputera? Spoty na pewno są zabawne i nie wieją nudą, zobaczcie sami:

Don’t hunt for Wi-Fi

No PC viruses

Do more with Word

Better than a computer

źródło: Apple

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na .
Obserwuj

Latest posts by Łukasz Majchrzyk (see all)