Mastercard Gra z WOŚP: 5 zł za post na Twitterze lub Instagramie

Mastercard zorganizowało akcję, w ramach której przekazuje 5 zł na rzecz WOŚP za każdego tweeta lub 1 zł za zdjęcie na Instagramie, z hashtagiem akcji.

Akcja Mastercard gra z WOŚP 2017 na Twitterze i Instagramie

Akcja Charytatywna „Mastercard Gra z WOŚP 2017” trwa tylko w niedzielę 15 stycznia 2017 roku (od godziny 0:00 do 23:59) i jest prowadzona na serwisach społecznościowych Twitter (twitter.com) oraz Instagram (www.instagram.com).

W akcji może wziąć udział każdy, kto ma konto na Twitterze lub Instagramie i zamieści post z hashtagiem #MastercardgrazWOSP lub #MastercardgrazWOŚP w trakcie trwania akcji. Za wpis każdego użytkownika opublikowany na Twitterze lub Instagramie, Mastercard przeznaczy na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odpowiednio:

  • 5 zł za wpis na Twitterze z hashtagiem akcji,
  • 1 zł za wpis (zdjęcie) na Instagramie z hashtagiem akcji,
  • jednak nie więcej niż łącznie 200 000 zł za wpisy na obu kanałach społecznościowych, dokonane zgodnie z regulaminem akcji „Mastercard Gra z WOŚP 2017” (link dostępny na dole tej strony)

Pamiętajcie, że liczy się tylko pierwszy wpis użytkownika i musi on być dostępny publicznie. Uczestnicy wyrażają bowiem zgodę na wykorzystanie ich publicznych wpisów opublikowanych w serwisach Twitter i Instagram z hashtagami akcji w transmisjach multimedialnych prowadzonych przez organizatora. Transmisje te będą prowadzone 15 stycznia 2017 na stronie internetowej, a także okresowo w ciągu tego dnia emitowane na ekranie umieszczonym w miejscu Finału (pl. Defilad, Warszawa), w związku z czym mogą one być również widoczne w transmisjach telewizyjnych lub fotoreportażach.


Akcja Mastercard gra z WOŚP 2017 na Instagramie (1 zł za wpis)

Akcja Mastercard gra z WOŚP 2017 na Instagramie (1 zł za wpis)

O godzinie 13:40 zebrano już ponad 60 tys. zł – pomagajcie! Zobaczcie też, jak jeszcze możecie w tym roku wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy przez smartfona.

źródło: MasterCard – Regulamin akcji charytatywnej „Mastercard Gra z WOŚP 2017”

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj