„Bo to dobra oferta była…” czyli Bogusław Linda w reklamie T-Mobile

Operator T-Mobile wprowadza od 1 stycznia 2017 roku nową superprostą ofertę na kartę, którą promuje Bogusław Linda.

Oferta T-Mobile na kartę bez limitu i 10 GB internetu za 25 zł miesięcznie - kampania z Bogusławem Lindą

Od 1 stycznia klienci T-Mobile na kartę otrzymają najwygodniejsze i superproste rozwiązania. W nowej ofercie na kartę mają obowiązywać proste zasady i wiele korzyści, bez gwiazdek i skomplikowanych regulaminów.

Więcej za mniej, czyli bez limitów i 10 GB za 25 zł

Zgodnie z obietnicą superprostej oferty za 25 zł, w T-Mobile na kartę abonenci mają otrzymać miesiąc:

  • nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne,
  • nielimitowanych SMS-ów do wszystkich sieci,
  • 10 GB pakietu danych internetowych.

Aby zapewnić sobie stały komfort korzystania z oferty, wystarczy co miesiąc doładowywać konto kwotą 25 zł – pakiet odnawia się automatycznie co 30 dni. Jeśli 10 GB w danym miesiącu to za mało, przygotowano też pakiety dodatkowe o wielkości 1, 3 i 5 GB, które kosztują odpowiednio 5, 9 i 12 zł. Specjalny bonus czeka na osoby, które przeniosą numer do T-Mobile na kartę – otrzymają one 30 dni korzystania z oferty całkowicie za darmo, wystarczy doładować konto za 25 zł.

Alternatywna oferta na kartę bez konieczności miesięcznych opłat

T-Mobile na kartę ma także atrakcyjną propozycję dla tych użytkowników, którzy z telefonu korzystają okazjonalnie, a konto uzupełniają wtedy, kiedy jest to konieczne. Zasada jest banalnie prosta: za 1 zł otrzymujemy nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne, SMS-y do wszystkich krajowych sieci oraz 300 MB Internetu na jeden dzień.

Opłata jest pobierana tylko wówczas, jeśli danego dnia skorzystamy z którejkolwiek z usług: rozmów, SMS-ów czy Internetu. W innym przypadku kosztów nie ma żadnych. Środki nie przepadają, a konto ważne jest właściwie zawsze, bo od chwili pobrania z konta opłaty dziennej 1 zł, albo doładowania konta w trakcie korzystania z oferty, ważność konta wynosi 365 dni.

Użytkownicy smartfonów nie muszą się martwić, że każde samoczynne pobranie informacji np. o pogodzie będzie skutkowało aktywacją oferty. Opłata będzie pobrana tylko wówczas, gdy przetransferowanych zostanie dziennie więcej niż 5 MB.

Starter 5 zł - T-Mobile na kartę

Oferta „Bez limitu za 1 zł dziennie” będzie automatycznie aktywowa na na najnowszych starterach T-Mobile na kartę sprzedawanych po 1. Stycznia 2017, klienci otrzymają też automatycznie wiadomość informującą o możliwości zmiany na pakiet za 25 zł. Startery będą dostępne  w sprzedaży we wszystkich sklepach T-Mobile.

Co ważne: z nowej oferty będą mogli skorzystać także aktualni klienci T-Mobile na kartę:

  • Ofertę za 25 zł miesięcznie można aktywować wysyłając SMS o treści START na numer 469 lub kod ekspresowy *140*265#.
  • Ofertę „Bez limitu za 1 zł dziennie” można aktywować wysyłając SMS o treści START na numer 466 lub kod ekspresowy  *140*296#.

Więcej informacji będzie można znaleźć na stronie internetowej w momencie startu kampanii (od 1 stycznia 2017 r.): www.gwarancja.t-mobile.pl

Zobacz także: Porównanie ofert internetu mobilnego na kartę w Polsce

Kampania reklamowa „Idzie nowe” z Bogusławem Lindą

Kampania T-Mobile na kartę z Bogusławem Lindą - „Idzie nowe”

Do współpracy w noworocznej kampanii zaproszono jednego z najbardziej utytułowanych i zasłużonych polskich aktorów – Bogusława Lindę. Najnowsza gwiazda T-Mobile pojawi się m.in. w 30-sekundowym spocie, w którym staje się uczestnikiem zabawnej sytuacji. Ta z kolei w łatwy sposób tłumaczy filozofię nowej oferty T-Mobile na kartę – gwarancję prostoty i wygody bez komplikacji.

Pierwszą z reklam widzowie polskich stacji telewizyjnych zobaczą już 1 stycznia 2017 roku, tuż po północy – czyli jeszcze w trakcie noworocznej zabawy. Poniżej możesz zobaczyć spot reklamowy udostępniony na profilu T-Mobile Polska na YouTube’ie:

Intensywna kampania reklamowa będzie prowadzona oprócz telewizji w prasie, na nośnikach OOH w tym digital signage, internecie, radiu i mediach społecznościowych oraz w sklepach Operatora a także niesieciowych punktach sprzedaży. Dla internautów przygotowano też specjalną aktywację połączoną z noworocznym konkursem.

Za kreację najnowszej kampanii odpowiada Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, zaś działania w internecie wspiera Liquid thread. Za kreację BTL odpowiada agencja ARC Worldwide a za media społecznościowe Agencja Warszawa.

Szczegółowe informacje dotyczące najnowszej oferty T-Mobile na kartę można uzyskać na infolinii, w sklepach firmowych operatora oraz na stronie www.t-mobile.pl oraz dodatkowo www.gwarancja.t-mobile.pl, która aktywna będzie z chwilą startu kampanii.

źródło: T-Mobile – Idzie nowe: na Nowy Rok gwarancja superprostej oferty w T-Mobile na kartę