Wiadomość świąteczna w zakrętkach Coca-Coli

Coca-Cola wypuściła we Włoszech świąteczną edycję swojego napoju z elektroniczną nakrętką umożliwiającą nagranie i odsłuchanie wiadomości.

Message ina Coca-Cola bottle

W te święta Coca-Cola do swojego napoju dodaje elektronikę w postaci nakrętki, która pozwala nagrać 30-sekundową wiadomość głosową dla ukochanej osoby, przy okazji podarowując mroźny napój. Szczęśliwymi konsumentami sa na razie Włosi, którzy jako pierwsi będą mogli skorzystać z nowego sposobu komunikowania się z bliskimi za pomocą butelki coli.

Kampania „Messaga in a Coca-Cola bottle” została przygotowana we współpracy agencjami David i Gigigo a specjalne butelki z limitowanej edycji Coca-Cola, wyposażone w elektroniczne nakrętki dostępne są na razie w dwóch sklepach na Sycylii. Firma zamierza rozdystrybuować nowe butelki wśród influencerów w Europie Środkowej i Wschodniej. Jeśli ten sposób komunikowania się spodoba, napój może trafić do szerszej sprzedaży już w przyszłym roku.

Na poniższym filmie promocyjnym możecie zobaczyć, jak firma wyobraża sobie wykorzystanie nowego produktu podczas świąt Bożego Narodzenia.


Co sądzisz o nowym pomyśle Coca-Coli?

źródło: Adweek via Coca-Cola

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na .
Obserwuj