Reklama Allegro z dziadkiem idzie jak burza

Świąteczny spot reklamowy „Czego szukasz w Święta? | English for beginners” cieszy się ogromną popularnością, o czym świadczą odsłony na YouTube’ie.

Reklama Allegro z dziadkiem vs. Adrien Brody w spocie H&M (9.12.2016)

Reklama świąteczna „Czego szukasz w Święta? | English for beginners” udostępniona zaledwie 12 dni temu osiągnęła już 8 246 054 wyświetleń na YouTube’ie (stan na godzinę 18:15 w momencie udostępniania tego wpisu). Choć budzi wiele emocji, jest niewątpliwie sukcesem twórców i osób realizujących to wideo. Produkcja została zauważona na całym świecie – a głównie dzięki temu, że wszystkie kwestie są po angielsku, jest zrozumiała dla wszystkich.

Spot Allegro został wyreżyserowany przez szwedzkiego reżysera Jespera Ericstama, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny CutCut. Koncepcję filmu wymyśliła agencja Bardzo, odpowiedzialna za za całą kampanią „Czego szukasz?”. Całość prac nad tym filmem koordynowała Joanna Kobylińska-Andrzejak z zespołu brand management Allegro.

Zdjęcia do spotu były kręcone już w kwietniu 2016, a dom, w którym mieszka główny bohater, to ponad 100-letni drewniany dom w warszawskim Aninie. Lotnisko w tym wideo udawał Stadion Narodowy w Warszawie. Ujęcia z zagranicznej taksówki kręcone były na ul. Grójeckiej, a w sceny w tramwaju kręcono w szarawy sobotni świt rano na warszawskich Alejach Jerozolimskich. Allegro przeprosiło pasażerów, którzy jechali wówczas z całą ekipą z prędkością 5km/h aż do Ronda Wiatraczna. Jak widać opłacało się, bo powstał naprawdę jeden z lepszych spotów na skalę światową.


Jeśli jeszcze nie widzieliście tej reklamy, to koniecznie obejrzyjcie: 

Choć wielu osobom reklama może się nie podobać, to i tak głos internautów jest najistotniejszy – bardziej niż pojedyncze słowa krytyki. Aż 68 895 łapek w górę i tylko 1 305 w dół może być powodem do dumy dla Allegro.

Jak zauważa Puls Biznesu, reklama koncernu H&M, która pojawiła się w sieci dzień wcześniej, ma obecnie 7 754 281 wyświetleń, czyli prawie 500 tys. mniej niż polska produkcja. Reklamę „Come Together – directed by Wes Anderson starring Adrien Brody – H&M” wyreżyserował Wes Anderson, a w rolę głównego konduktora wcielił się znany aktor Adrien Brody. Poniżej możesz zobaczyć także tę reklamę.

A Tobie, która reklama bardziej przypadła do gustu? Daj znać w komentarzu pod tym wpisem.

źródło: Allegro Magazyn – Przygotujcie chusteczki, Allegro przedstawia nową reklamę na święta, Puls Biznesu – Polski dziadek wygrywa z gwiazdami Hollywood

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na .
Obserwuj