Serwis Amazon udostępnił swój niemiecki serwis internetowy w języku polskim, skrócił czas dostawy do Polski i udostępnił polską pomoc techniczną.
Choć ze sklepu Amazon.de czy Amazon.co.uk można było zamawiać do naszego kraju już dawno, to dopiero teraz doczekaliśmy się spolszczonej wersji serwisu Amazon. Oprócz polskiego interfejsu i opisów produktów, gigant e-commerce udostępnił dla Polaków polską obsługę klienta przez e-maila lub telefon.
Po wejściu na stronę Amazon.de powinnismy automatycznie zobaczyć polską wersję, jeśli jednak tak się nie stało można wybrać język polski w menu głównym ikona (globusa po prawej stronie). Po zalogowaniu interfejs także jest spolszczony i wszystkie opcje są dostępne w naszym rodzimym języku.
Składanie zamówień także obsługiwane jest po polsku, a wszystkie powiadomienia e-mailowe nie będą już brzmiały obco, szczególnie dla tych, którzy nie znają niemieckiego. Niestety ceny podawane są cały czas w euro zamiast w złotówkach, ale za to klienci z Polski mogą się cieszyć dostawą od 1 do 2 dni roboczych – czyli dokładnie tyle ile w innych sklepach internetowych. Darmowa dostawa dostępna jest już od zamówienia za 39 euro w górę (ok. 170 zł) – to o 10 euro mniej niż poprzednio. Ostateczne podsumowanie zamówienia przeliczane jest na złotówki, ale należy pamiętać, że ostateczna cena będzie zależeć od kursu euro.
Posunięcie Amazona jest naturalnym ruchem związanym z coraz większa popularnością niemiecką wersją serwisu przez polskich klientów. Polska wersja z pewnością przyciągnie jeszcze więcej klientów, którzy do tej pory mogli mieć obawy związane z bariera językową, czy zamawianiem w zagranicznym serwisie.
Co zostało spolszczone na stronie Amazon.de?
Najważniejsze obszary serwisu dostępne od teraz w języku polskim:
- nawigacja (w serwisie mobilnym i na komputerze)
- opisy milionów stron z produktami,
- proces obsługi zamówień i płatności,
- sekcja „Moje konto” i ustawienia,
- dział obsługi klienta (korespondencja e-mailowa i telefoniczna)
Poniżej screen ze strony ze zmianą języka serwisu na polski:
W serwisie stworzono także specjalną sekcję o polskiej wersji językowej i wyborze preferowanego języka na stronach serwisu Amazon.de, w której możemy przeczytać:
Klienci posługujący się językiem polskim mogą skorzystać z nowej opcji wyboru języka. Po zmianie języka z niemieckiego na polski w serwisie Amazon.de mogą Państwo przeglądać miliony stron produktów, kupować, płacić oraz korzystać z innych elementów serwisu, np. z sekcji „Moje konto” oraz licznych stron pomocy w języku polskim. Oprócz nawigacji i informacji o zamówieniach i przesyłkach, mogą Państwo skorzystać z pomocy działu obsługi klienta, gdzie prowadzimy korespondencję mailową oraz rozmowy telefoniczne w języku polskim.
Wciąż pracujemy nad ulepszaniem polskiej wersji językowej serwisu Amazon.de. Większość funkcji jest już przetłumaczonych, ale niektóre elementy serwisu są póki co dostępne jedynie w języku niemieckim. Jeśli mają Państwo problem, którego nie potrafią rozwiązać samodzielnie, prosimy o kontakt z polskojęzycznym działem obsługi klienta. Polska wersja językowa serwisu Amazon.de została przygotowana w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych usług. Oficjalną wersją językową serwisu Amazon.de oraz Warunków Korzystania z Serwisu jest wersja niemiecka.