Netflix 4 miesiące za darmo w ofercie Supernet od T-Mobile

Operator komórkowy T-Mobile zaoferuje swoim klientom darmowy dostęp na 4 miesiące do serwisu Netflix w ofercie Supernet.

Netflix 4 miesiące za darmo w T-Mobile (Supernet)

Od soboty, 15 października 2016roku, klienci T-Mobile będą mogli uzyskac dostęp do Netflixa – największej na świecie platformy VOD. Tego dnia wystartuje także kampania reklamowa zapowiadająca najnowszą propozycję.

T-Mobile Polska jest pierwszym operatorem mobilnym w Polsce, który podpisał umowę z wiodącym na świecie internetowym serwisem wideo – Netflixem. W ramach aktualnej odsłony tej współpracy już od soboty pierwsi klienci oferty Supernet będą mogli korzystać bezpłatnie z zawartości serwisu. Docelowo natomiast T-Mobile zaoferuje integrację płatności za usługę i umożliwi rozliczenie jej na jednej fakturze. W ten sposób także osoby nieposiadające karty kredytowej będą mogły dołączyć do ponadstumilionowej widowni takich hitów jak „Narcos”, „House of Cards”, „Stranger Things”, czy „Daredevil”.

– Uważnie obserwujemy zachowania i potrzeby klientów, by dostarczać im dokładnie takie rozwiązania, jakich potrzebują. Dotyczy to nie tylko usług telekomunikacyjnych, ale również multimedialnych. Widzimy, jak zmieniają się zwyczaje konsumenckie w zakresie konsumpcji treści wideo i jak ważną rolę pełni w nich dostęp mobilny. Dlatego współpraca z Netflixem tuż po jego wejściu na polski rynek jest naturalnym wyborem – mówi Piotr Markowski, dyrektor Departamentu Marketingu B2C.

Kto będzie mógł skorzystać z bezpłatnego dostępu do Netflixa przez 4 miesięce w T-Mobile?

Pierwszymi, którzy skorzystają z najnowszej propozycji T-Mobile, będą klienci wybierający ofertę Supernet w opcji T3: otrzymają bezpłatny dostęp do zasobów Netflixa przez 4 pełne miesiące. Treści oglądać będzie można w jakości HD na dwóch urządzeniach jednocześnie. Te same warunki przewidziane są dla aktualnych klientów T-Mobile (możliwa będzie zmiana oferty bez wydłużania okresu obowiązywania umowy).

Po wygaśnięciu okresu promocyjnego klienci będą mogli zdecydować, czy chcą przedłużyć swoją subskrypcję i łatwo rozliczać ją ze swoim rachunkiem, co Operator umożliwi z początkiem lutego 2017. Aplikacja Netflix będzie także preinstalowana od przyszłego roku na smartfonach dystrybuowanych przez T-Mobile

– Polska jest dla nas bardzo ważnym rynkiem i jesteśmy niesamowicie podekscytowani rozpoczęciem współpracy z T-Mobile – powiedział Chris Whiteley, VP Business Development EMEA w Netflix. Dzięki niej, klienci T-Mobile będą mogli w bardzo łatwy sposób korzystać z docenionych przez krytyków produkcji z serii Netflix Original i czerpać rozrywkę z telewizji oglądanej w zupełnie nowy sposób–  dodał Whiteley.

Aby zarejestrować się w usłudze należy wejść na stronę: t-mobile.pl/pl/netflix

Netflix w T-Mobile na 4 miesiące za darmo z Supernetem

Użytkownicy serwisu mogą bez ograniczeń korzystać z dostępu do ogromnej liczby hollywoodzkich hitów, popularnych seriali, filmów polskich, filmów dokumentalnych
i niezależnych, stand-upów i programów dla dzieci. Obecnie już ponad 80% materiałów ma polskie napisy, lektora albo obie opcje tłumaczenia.

Kampania usługi Netflix w T-Mobile

Równolegle z uruchomieniem usługi dla klientów, T-Mobile startuje z promującą ją kampanią reklamową. Na jej potrzeby przygotowane zostały trzy 15-sekundowe spoty reklamowe utrzymane w charakterystycznej, czarno-białej konwencji. Filmy przedstawiają codzienne sytuacje, w których, dzięki mobilnemu dostępowi do Netflixa, nuda nam nie zagrozi bo do naszych ulubionych seriali mamy dostęp w dowolnym miejscu i czasie.

Po raz pierwszy do udziału w reklamowych spotach produktowych T-Mobile zaprosił influencerów:

  • Michała Baryzę – modela i uczestnika IV edycji Top Model, w której zajął II miejsce
  • Zuzę Kołodzieczyk – modelkę i zwyciężczynię III edycji Top Model
  • Łukasza (Yoczooka) Walaszka – nastoletniego youtubera

Pierwszy ze spotów, którego akcja rozgrywa się na przystanku autobusowym obejrzeć można tutaj:

A oto kolejne spoty reklamowe T-Mobile promujące Netflixa:

Kampania obecna będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, Internecie oraz social mediach.

Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Kreacje w Internecie przygotował LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.

źródło: informacja prasowa T-Mobile – T-Mobile prezentuje: Netflix – już dostępny w ofercie Supernet