Okulary Spectacles od Snapchata mogą być hitem!

Millenialsi są bardzo zainteresowani okularami Spectacles, zapotrzebowanie w tym roku może przekroczyć 3 miliony sztuk.

Snapchat (obecnie należący do Snap) wypuści jeszcze w tym roku do sprzedaży swoje inteligentne okulary Spectacles. Ale czy okulary będą cieszyły się zainteresowaniem?

Przeczytaj więcej na temat inteligentnych okularów: Okulary Snapchat Spectacles nagrają 10 s wideo

Według badań Business Insider Intelligence na grupie ponad 300 millenialsów, odpowiedź brzmi, że zapotrzebowanie moze być spore. Około 31% badanych millenialsów deklaruje, że myśli o zakupie okularów, nawet za cenę 130 dolarów (ok. 500 zł). Jeśli przełożymy ten procent na 60 milionów aktywnych użytkowników aplikacji Snapchat każdego dnia w USA i Kanadzie, to zapotrzebowanie może wynieść około 3 mln sztuk w tym roku.

Jednak Snap prawdopodobnie nie zamierza sprostać temu zapotrzebowaniu, ponieważ prezes Snapchata Evan Spiegel powiedział dla The Wall Street Journal, że firma bierze stopniowo wprowadzała nowe urządzenie na rynek, aby sprawdzić, czy produkt się spodoba użytkownikom. POczątkowa dystrybucja może być zatem ograniczona, co jeszcze bardziej będzie podsycać popyt :)

Zapotrzebowanie na okulary Spectacles od Snapchata (ankieta wrzesień 2016)

Na pytanie, czy rozważasz zakup okularów Spectacles od Snapchata, millenialsi odpowiadali następująco:

  • oczywiście: 5%
  • rozważę zakup: 26%
  • prawdopodobnie nie: 33%
  • nigdy w życiu: 32%
  • nie mam pojęcia o co pytacie: 4%

źródło: Business Insider – Millennials are so interested in Snapchat’s camera glasses, demand could surpass 3 million this year