In Digital Marketing – konferencja dla branży marketingu online

Przyjdź na największe spotkanie praktyków z branży marketingu online, nowych technologii, sprzedaży internetowej,  konwersji, analityki i optymalizacji.

In Digital Marketing - konferencja dla branży marketingu online (Warszawa 5-6 października 2016)

Już 5 i 6 października w Warszawie, odbędzie się In Digital Marketing, wydarzenie skierowane do specjalistów i pasjonatów z obszaru marketingu online, digital marektingu, nowości w digitalowym świecie – takich jak internet of things czy wearable technology, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, optymalizacji, konwersji i sprzedaży online.

Tematy i zagadnienia

Podczas wydarzenia prelegenci z zagranicy i Polski odpowiedzą na wiele nurtujących pytań, między innymi:

  • Jak marketing automation wpłynie na branżę social media?
  • Jak zwiększyć szansę na powodzenie inwestycji w nowe produkty i usługi?
  • Customer Experience: w jaki sposób spełnić oczekiwania konsumentów cyfrowych?
  • How (Content) Marketing Works at a Publisher!?
  • „Video jest najlepsze, video jest wszędzie!” – I co z tego?
  • Wearable technology – co, jak i dlaczego?
  • Czy firmy powinny stawiać na tworzenie własnych aplikacji czy na wersje mobilne swoich stron internetowych?

Podzielą się także swoim doświadczeniem i sprawdzonymi rozwiązaniami, wśród zagadnień:

  • Praktyczne podejście do atrybucji
  • Design Thinking in brand and digital projects
  • The Power from Within
  • Managing social at scale – how big brands can streamline their complex social media activity.
  • Digital Transformation – proces transformacji organizacji oraz rola experience design
  • Rozkochaj w sobie klienta, czyli 7 złotych zasad skutecznego email marketingu
  • YouLead Sales & Marketing Automation – nie trać już nigdy więcej szans sprzedażowych na swojej stronie www
  • Segmentacja, scoring, lejek – czyli jak rozgrzać leady żeby zwiększyć sprzedaż dzięki marketing automation
  • Synergia analityki i SEM dla skutecznego otwierania, podgrzewania i domykania ścieżki konwersji
  • Zwiększanie sprzedaży online poprzez personalizacje i optymalizacje w czasie rzeczywistym – case studies
  • Jak Internet of Things może podbić serca i rozumy konsumentów
  • How established businesses can disrupt themselves and stay relevant

Dodatkowo na wszystkich uczestników czeka przygotowana strefa chill-out, gdzie będzie można odpocząć, napić się świeżo palonej kawy, porozmawiać z pozostałymi uczestnikami oraz strefa expo z licznymi atrakcjami.

Informacje organizacyjne

  • Kiedy: 5-6 października 2016
  • Gdzie: EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego, Warszawa
  • Godzina: od 9.00
  • Merytoryka: 2 sceny, blisko 60 wystąpień
  • Cena: 2 dni od 549 zł netto za osobę
  • Formularz rejestracyjny na stronie wydarzenia: www.inDM.pl

źródło: informacja organizatora